Willen jullie stemmen? Mijn voorkeur gaat uit naar Jonne, maar de andere namen vinden we ook wel passen bij onze dochters naam: Feline. Wat vinden jullie?
Ik vind alleen Tim leuk staan bij Feline als ik heel eerlijk ben... En vind dat ook de leukste naam die er tussen staat..
Dankjewel! Suggesties voor een andere jongensnaam is ook welkom we hebben namelijk nog niet echt een 'ja dat is 'm ' gevoel bij al deze namen... Misschien dat we dat wel krijgen bij één van jullie opties??
Jonne vind ik erg vrouwelijk klinken. Tim vind ik echt een zeurnaam, alle Tims die ik ken zijn ook echt zeurderig. Sven, niks mis mee maar een beetje saai. Leon vind ik wel erg mooi, daar heb ik op gestemd .
ik vind Tim het leukste! verder vind ik Jonne een meisjes naam maar dat is miss meer omdat ik een meisje ken die zo heet.
Eens met de voorgaande reacties, Tim en Sven zijn eigenlijk 13 in een dozijn en Jonne is een meisjesnaam. Ik heb wel op Sven gestemd omdat ik Leon niet mooi vind, maar das alleen maar mijn mening hoor!!
Ik ken trouwens maar 1 Jonne en dat is een jongen. Was nooit bij me opgekomen dat het voor een meisje is.
Ik ken Jonne ook alleen als meisjes naam en vind het ook te vrouwelijk klinken. Ik heb op Sven gestemd, Tim en Leon zijn niet mijn smaak.
Bij Feline zou ik geen Leon doen ivm de betekenis maar ik vind het wel de mooiste naam van het rijtje. Ik ken een mannelijke Jonne van eind twintig. Misschien vind je deze namen nog leuk: Jesper Olle Hessel ?
Jonne of Tim. Tim vind ik er leuk bij klinken, Jonne vind ik wel lekker bijzonder. Leon en Sven vind ik wat te hard, minder mooi en er minder bij passen. 1. Jonne 2. Tim 3. Sven 4. Leon
Van deze namen vind ik Leon het mooist. Sven en Tim komen te vaak voor. Jonne ken ik als jongensnaam maar wordt toch snel geassocieerd met een meisje. Ik vind Jorn een leuke naam. Jarenlang mijn favoriet geweest. Hoort t niet heel veel en toch simpel.
+ 1.. Ik heb het ook nog nooit voor een meisje gehoord? Ik heb wel op Sven gestemd, dat vind ik leuker klinken bij Feline.. Maar ik vind Tim en Jonne ook leuk, alleen Leon is niet mijn ding..