Bedankt voor jullie reacties ! Het is natuurlijk ook echt een kwestie van smaak, iemand die namen als Annebel mooi vind,vind Owen bijv. Snel minder mooi.
Ik vind Quinn een veel mooiere naam dan Owen, ik zou het omdraaien. Maar de combinatie opzich met de naam van je dochter klinkt mooi.
Omgedraaid vind we het beide niet klinken daarnaast vinden we dat Quinn een hardere uitspraak heeft en Owen een veel zachtere
Als ik de naam hardop zeg klinkt t eigenlijk heel leuk Jaylin en Owen. Misschien is t ook een kwestie van wennen aangezien we allebei er van overtuigd waren dat we er nog een meisje bij zouden krijgen haha.
Ik vind Owen erg goed passen bij de naam van jullie dochtertje. Je hebt nog even de tijd om eraan te wennen, dus je hoeft nu nog geen definitieve keuze te maken natuurlijk. Maar als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. En dan als tweede naam Quinn, erg leuk!
Ja ze zeggen dat je eerste ingeving het beste is hè haha. We hebben idd nog even en anders kunnen we altijd nog switchen al zou ik niet weten welke naam dan,dus dat zegt al een hele hoop denk ik.
Owen vind ik wel een leuke naam. Quinn minder. Maar opzich vind ik de combi wel goed staan Dus ja, leuk gestemd.
Hartstikke leuk! Mijn zoontje heet Logan Quinn wat er wel op lijkt. Heel veel leuke reacties op gehad ook.
Ik vind het een erg leuke naam, leuke combi zowel de twee namen als met jullie dochter haar naam! En persoonlijk vind ik Quinn beter passen bij een jongen! Dus ik zeg doen!
Jou kindjes hebben idd super mooie namen ! Aiden vond ik ook heel leuk maar ml vond dat niks helaas haha.
Drankje ! Ja dat leek ons ook,we hadden wel gezien dat er ook wel meisjes Quinn genoemd word maar vooral jongens dacht ik toch.
Bedankt voor t invullen. Zeggen ze dat vrouwen erg zijn maar mijn man kan er ook wat van. Nu komt hij ineens met Vinz of Finn als tweede naam..*zucht*
Jammer Owen word de naam niet. Mijn boven buurjongen is geboren en heeft de naam : Owenn gekregen. Wel is waar met dubbel N maar toch , even goed geven is geen optie want dat vinden we echt niet leuk. Baal best wel maar aan de andere kant zijn er vast nog meer namen die leuk zijn Zal alleen weer een zoektocht worden. Quinn als voornaam vinden we beide niks Natuurlijk staat er geen copyright op een naam maar vind t stiekem echt niet zo leuk haha
In geval van een boven buurjongen zou ik me er niet teveel van aantrekken als dit voor jullie dé naam is. Zou wat anders zijn als het in de directe familie of goede vrienden zijn, maar met buren zou ik zelf zoiets hebben van jammer maar het is niet anders, de kans dat je de rest van je leven bij elkaar blijft wonen is niet zo groot. Zonde als je dan een naam kiest die het dan net niet is voor jullie.
We gaan ook goed met elkaar om als vrienden met bbq's en etentjes dus t is niet zo dat t alleen buren zijn. Ik voel me meteen ook niet meer 'goed' bij de naam
jeetje wat balen zeg dat is wel erg jammer vond het zo mooi bij jullie passen ! Finn of Vinz wij hebben het ook wel eens over namen en Zo noemde mijn vriend laatst ineens Finley op. Ik zei al die naam vind ik niet erg gek, maar past niet bij mij
Ik hou zelf niet zo van Engelse namen, maar deze combi klinkt mooi bij elkaar en bij de naam van jullie dochter, dus ik zeg doen!