Ik ben nu 34 weken zwanger van een meisje. Ik twijfel om de week, er vallen elke keer namen af en dan komen weer namen bij. Behalve Lauren ., deze naam is al een tijdje mijn favoriet en mijn vriend vindt het ook een leuke naam (alhoewel hij af en toe twijfelt, waarschijnlijk om zich in te dekken voor als hij een mooiere naam tegenkomt) Ik was vrij zeker van de naam maar toch begin ik nu ook te twijfelen. Hormonen?? Mijn vriend vindt Sofie de mooiste naam, ik vind de naam te populair. Verder vindt hij Linde en Fem leuk. Net als Lenthe. Lenthe vind ik niet echt leuk en Linde en Fem pas sinds een week. Daarvoor absoluut niet maar nu opeens wel, grappig hé. Voornamelijk de naam Linde begin ik steeds mooier te vinden. Dit is mijn laatste poll, 3x = scheepsrecht en daarna maken we echt een beslissing. Dus wat is jullie oordeel?? Ben benieuwd..
Grappig, lauren vind ik fantastisch. Sofie ook heeel leuk! Linde en fem heb ik niets mee. Ik zou gaan voor lauren sofie ( sofie tweede naam). Succes!!
Linde en Lauren vind ik allebei leuk, Linde wel met stip op 1. Fem vind ik helemaal niks, het is een afkorting van Femke en staat erg onaf en overdreven hip.
Fem en Lenthe vind ik erg mooi! De andere namen ook wel met Lauren als minst maar vind ze allemaal leuk. Eigenlijk heb je niks aan mijn post haha.
Fem vind ik erg leuk, beter dan femke wat toch een onnodige verkleining is. Net marieke of noortje. Alsof je kind nooit groot wordt. Lauren vind ik wat te veelvoorkomend, lenthe en linde vind ik te soft in klank.
Linde vind ik heel mooi. Lauren vind ik wel aardig. Fem vind ik niets, alsof ze bij de geboorte gelijk een abbo op de Opzij erbij krijgt.
Lauren Sofie (tweede voornaam) Lauren lenthe Laure-linde / Laura-linde Ik zou er dus een combinaam van maken of een tweede voornamen kiezen!