Ik ben me suf aan het nadenken over mooie namen, maar de meeste vind manlief maar niets .... Ikzelf denk aan bijv.: Emilia Catalin(a) Amelia Camile/a Quirine/a Catarina Sofia Wie weet nog meer van dit soort namen? Ik hoop op veel mooie namen!
Ik heb een meisje uit Curacao gekend, die heet Quirine. Heb ik altijd erg mooi gevonden. En Catalina vind ik ook erg mooi. Nieuwe ideeen heb ik helaas niet voor je, sorry!
Persoonlijk vind ik sofia een héél mooie naam, zou graag mijn kind aya sofia noemen ( naar de stad aya sofia)
geen idee of het cubaans is, maar ik vind joycelina ook wel wat hebben voor een 'halfbloedje' zogezegd. Klinkt misschien stom, maar een blond kind met blauwe ogen zo'n soort naam geven vind ik een beetje raar. Dat is natuurlijk wel heel persoonlijk.... Linda
Dames, ga door! Sofia vind ik inderdaad een erg mooie naam, alleen is mijn man er niet echt van gecharmeerd...
jaella jade/jada jamila jaylani joy noëlle noa davina selina selena angelina chayenne chemene savanna shanna lucia
Hahaha, de exvrouw van mijn man heet ook Odalys. Evenals mijn buurvrouw en oudcollega daar. Maar je spreekt het in Cuba niet uit als Odellys, hoor! Misschien wilde ze het verwesterlijken!
Fidelientje Hahaha, da's een grapje. Ik heb er nog wel een paar: * Kenza * Gaya of Gaia * Semonia * Isabella Suc6 ermee! Laat je ons weten wat het geworden is? Groetjes Six