Hoi iedereen! In de herfst verwachten wij onze 2e dochter, heerlijk! Nu zijn wij op zoek naar een leuke meisjesnaam. De grote zus van ons babytje is Roos. Wij hadden al Loes, Luz of Millie in gedachten. Jullie nog tips?
Puck Suus Fien(e) Pien Mia Bobbie Leuke naam, Roos, als onze jongste een meisje geweest was, dan hadden we ook voor Roos gekozen!
Onze dochter heet hetzelfde, met als tweede eerste naam M.arijn. Misschien is dat wat? Als wij nu een meisje zouden krijgen hadden we haar Noor of Saar genoemd .
Bedankt alvast voor jullie reacties! Er staan heel wat leuke namen tussen. Puck is mijn favoriet, helaas is mijn man er niet voor te vinden.
Roos en Suus! Anna, Anne, Bente, Britt, Carlijn, Daphne, Donna, Ella, Faye, Fem, Fenna, Fien, Fleur, Floor, Gwen, Hannah, Jasmijn, Juna, Juul, Kim, Liv, Lizz, Lot, Lotte, Lynn, Mare, Merel, Maud, Nina, Noor, Nora, Nova, Pip, Puck, Saar, Sara, Suze, Tess, Tessa, Vera, Wies
Ruth Freya Hanne Lune Reina Evie Brecht Benthe Aniek Femke Diede Pien Lobke Sara Claire Ava Fiene Lieke Jolijn Ilse Iris
Ik vind het altijd wel mooi als kindjes een 'naam uit de natuur' hebben, dan ook een volgend kindje zo'n naam te geven. Mijn ideeën: Roos en... Iris Poppy Alyssa Anemone Fleur Fleurie Floor Flore Florine Heather Daisy Jasmijn Jasmina Camilla Lily Madelief Lotus Marjolein Violet Of anders: Merel Hazel Ruby Amaranthe Lenthe Summer
Roos & Saar! Roos & Suus Roos & Cato Roos & Fien Roos & Lot Roos & Diede Roos & Babet Roos & Fee Roos & Joes Roos & Meis Roos & Nouk Roos & Wies
Ipv loes zou ik Marloes doen. Bij loes ben ik bang voor rijmen Hanna(h) Mila Anne Sofie Suze Lotte Minthe Iris Ilse Esmee Karlijn Lynn