We moeten weer op zoek naar de juiste naam, we weten nog niet wat het wordt en zijn dus op zoek naar een jongens- en meisjesnaam. We hebben al een zoon (N.athan) en dochter (E.lin). We willen niet nog een naam die begint met de N of E, jammer want Norah en Nolan vind ik allebei erg leuk. Morris vind ik ook superleuk maar man niet helaas. Wat vinden jullie van Lina bij Elin? Vinden jullie het storend dat ze allebei Lin in de naam hebben? Hebben jullie nog andere ideeën?
Leah Liva Liv Lina ook leuk Mia Mara Jula Flore Marise Maite Gaby Felan Mias Marlin Senna Luca Jonah Revin Ronan Fender Owen
Ik vind Jonah of Julan er leuk bij En Vieve of Femke Lina vind ik er ook prima bij kunnen. Maar zelf vind ik die naam altijd wat onaf
Lina zou ik niet doen omdat het teveel op E.lin lijkt. Ainoa vind ik mooi bij de namen van je kinderen passen.
Ik vind Jonah ook een leule naam maar de combi met Nathan dan weer niet zo vanwege de combi Jonathan. Misschien nog Mika? Of Sten? Tara, Romee of Lise voor een meisje?
Elin en Lina zou ik echt niet doen. Lijkt te veel op elkaar. Voor mij zijn het beiden afgeleiden van Elina.
Grappig want Lena heeft net als Lina ook 3 overeenkomende letters. Toch vind ik Lina (en ook Lena) echt anders klinken, mij zou het dus niet storen. Ik vind Lina heel mooi!
Ik vind Lina te veel lijken op de naam van grote zus ja Misschien: N.athan, E.lin & Arwen of Jolijn Verder: Aimée, Amber, Amé, Anaïs, Anouk, Aster, Babet, Bodil, Carice, Carlijn, Cato, Danae, Daphne, Donna, Fenna, Flore, Hannah, Heleen, Imara, Jalou, Jasmijn, Josie, Julia, Karlijn, Lauren, Lorijn, Lotte, Lucie, Luna, Marin, Merel, Milou, Mirthe, Pippa, Rachel, Rava, Rhodé, Rosan, Sharon, Silke, Stella, Sterre, Suze, Tamar, Tanja, Tessa, Veerle, Vera N.athan, E.lin & Aaron of Simon!! Verder: Adam, Arthur, Boris, Casper, David, Fedde, Fender, Ferre, Friso, Hidde, Jarno, Jaron, Joas, Jonas, Lester, Levi, Lucas, Manu, Mathis, Merijn, Milan, Odin, Otis, Pepijn, Quinten, Ravi, Revi, Roan, Ruben, Sebas, Silas, Stian, Thian, Thias, Wessel, Yanick, Youri
Dankjewel allemaal voor het meedenken! Jonas, Otis, Roan en Jonah staan op de lijst! De meningen over Lina zijn dus verdeeld, we denken er nog eens overna en misschien dat we anders wel Lena of Luna overwegen. Vanavond eens overleggen samen Nogmaals bedankt.