hejj hejj.... Deze topic is vast al tig x langs geweest, maar ben toch weer nieuwschierig. Hier luid de vraag: -Wat is jullie top 5 jongensnamen -Wat is jullie top 5 meisjenamen Ik vraag het ook omdat ik zelf nog opzoek ben naar een 3e naam voor mn meisje. En ook omdat k gewoon een nieuwschierig aagje ben xx
Meisjes: 1. Mila 2. Bo 3. Juna/Luna 4. Fem 5. Janne 6. Lana 7........ Kan nog wel ff doorgaan, vind zoveel meisjesnamen leuk! Jongens: 1. Senne 2. Finn 3. Bo 4. Stijn 5. Mees Succes ermee!
Een echte top 5 van meisjesnamen heb ik niet maar als onze vent een meisje was geweest dan had ze Gabriëlle Linne Aimée geheten....
hoi ik hou van krachtige biblische namen als:\\ voor jongens: adam, avram, eli, michael, gabriel,elian. voor meisjes: rahella, sarah, rebeca,adina, ,elisa.
Jongens Abiam ....duh Tobiyah Yair Micha Ezra Meiden Adaja Yanoah Rebekkah Menorah Zarah By the way...elisa is een jongensnaam hihi
hoi ja, misschien hier in nederland, jij kan de waarheid spreken, maar in andere landen elisa is de vrouwelijke vorm van eli .dus: eli voor jongen elisa/lisa voor een meisje. oi, ik zie net dat jouw baby jongen elisa heet. het is belangrijk dat wij allebei het een mooie naam vinden, niet waar.
Elisa is een profeet uit de Bijbel....dat was een man maar wordt tegenwoordig ook voor meisjes gebruikt...dus kan allebei
hallo, , jij hebt gelijk hoor, inderdaad was elisa de opvolger van elia, . tegenwoordig ken ik(persoonlijk) aleen vrouwen met de naam elisa/lisa, (en veel, waar ik vandaan kom is het echt een gewone naam voor een vrouw, weet ik niet hoe gewoon het in nederland is)elisabeth, maar inderdaad, oorspronkelijk is het manelijk. ok, het blijft toch een mooie naam. ik ben ook bezig om zwanger te worden en als het jongen is zal hij elia heten, als het een meisje wordt zal ze rebeca of rahela heten. ik vind de naam van jouw baby ook leuk.
voor een meisje lynn, sophie, alyssa, lisanne, benthe voor een jongen thomas, milan, lars, sybren, thymen,