help.. Momenteel ver over de 30 weken zwanger.. maar we komen niet uit een meisjesnaam.. jongensnaam hebben we al.. Onze dochter heet E.lin maar we zoeken er dus een korte stoere naam bij.. So far: Nola Juna Suze / suus Jara Nika Welke vinden jullie het leukste/mooiste naast de naam van onze andere dochter? Of hebben jullie een andere toffe naam? (Niet te populair, apart,buitenlands)
Wij hadden onze tweede dochter bijna E.lin genoemd. Hik is het net niet geworden. O laatste moment nog twee namen over en zijn we voor L.ize gegaan. Onze oudste heet J.olijn, een pittig stoer maar ook lief meisje van 22 mnd. Misschien heb je er wat aan.
Ik ken een El.in en Yara (tweeling) Ik vind Suze veruit het leukst uit je rijtje! Heb Jana ook nog in de aanbieding Of Nila! Nola klinkt alsof Noa verkeerd is geschreven Juna heel leuk maar wordt ook wel geschreven als Yuna en Joena dus zou ik daarom niet doen. Nika is uniseks kwam ik eergister achter dus die valt nu voor mij af (hou niet van uniseksnamen). En vind m ook hard door die -ka-klank. E.lin en... Mare Cato Fien Floor Fleur Jula Jinthe Mint (he) Dafne Jiske Hiske Yentl Laurie Gwen Amber Janne Jonna Emme Suzy Flore Fay Imke Ilse Ize Isora Romée Juline Philou
E.lin en Suze het leukst! Anders misschien: Milou Sofie Nina Jolie Pien Nikki Rosa Vera Anna Lotte Fieke Britt Dana
Van jullie rijtje Yara (ik houd niet van namen met een Y, maar hier hoort hij voor mij in!). Andere namen: Julie Liv Nova Mare Jade (op zn Nederlands) Sanna/Sanne Ylva Runa/Rune Jente Marit Maren Maud Milou Joya Riva Quinn Reza Mae/May
Ik vind Juna er echt heel leuk bij. Suze ook!! Verder: Alix, Cato, Dana, Dané, Febe, Ilse, Imke, Ines, Iris, Jade, Lara, Lena, Loïs, Lola, Lora, Mare, Rava, Riva, Rosa, Sara, Tara, Vera, Ziva
Wat een suggesties allemaal, dankjulliewel! Nu maar niet te snel bevallen haha! De keuze wordt alleen maar groter
Wat een twijfels zeg.. we komen er niet uit.. Wat vinden jullie van Julie (zjuulie) ? Uitspraakproblemen? Dan heb je E.lin en Julie (zjuulie) E.lin en Suze E.lin en Suus E.lin en Juna (juuna) Zoo lastig dit....