Niet mijn smaak maar als jullie gek op zijn, doen. Zelf zou ik het misschien combineren met Anne. Annemijs of Ellemijs
Hmm, Mijs is niet mijn ding. Sjors vind ik er wel leuk bij. Misschien: Aaf, Aafke, Aniek, Babet, Carlijn, Chrissy, Ditte, Florie, Hester, Jolijn, Jorien, Karlijn, Kristel, Lenne, Marlies, Soof, Stella, Suzan, Tamar, Thirza, Tosca, Vesper
Ik vind Mijs een erg leuke naam. Jette Maeve Lot Ook nog wat andere ideeën. Ben wel benieuwd wat de jongensnaam is die al vast staat. Ben zelf namelijk op zoek en jullie namen vind ik wel leuk
Ik vind Wies er wel leul bij Mijs vind ik echt geen naam alleen een afkorting van meisje maar dan verkeerd geschreven. Meis wordt hier onder vrienden veel gebruuikt als je elkaar even een vriendelijk woord geeft. "Zet m op meis, sterkte meis, etc.)". Ok als je een zoon had die Goos heet zou ik het wel humor vinden, maar beiden nog geen namen.
Mijn is niet mijn smaak, maar past wel mooi in het rijtje. Wat ik er verder leuk bij vind: Pien Fien/Fiene Diede Lisse
Mijs stond ook op onze short list! Geweldige naam! Ik zou um zo geven, maar m'n man zei opeens dat wij best vaak 'meis' zeggen tegen onze dochter en dat dat misschien gek zou zijn. Als het aan mij had gelegen hadden we wel voor deze naam gekozen
Hoewel Mijs niet zo mijn ding is (gebruik het idd wel als koosnaampje voor mijn dochters), vind ik het wel erg leuk bij de namen van je dochters passen. Zelf erg fan van Sam, dus die zou ik doen
Meis, gebruik ik vaak naar andere vrouwen toe. Hey meis, hoe is het? Persoonlijk vind ik Mijs daarom minder geschikt, maar het gaat er gelukkig toch vooral om wat jullie vinden?
Ik kan wel wennen aan Mijs... Sam vind ik ook erg leuk voor een meisje! Sjors ook leuk. Verder dacht ik aan: Puck Pam Joes Jet Bo Nouk Keet Kaat Kris Renee Lola Charlie Sterre Ize of Lize