Helemaal mee eens, ben daar gelukkig ook niet gevoelig voor maar hier is wel de ruimte om eens goed reacties te horen op een naam. Na de geboorte krijg je dat niet recht in je gezicht, hahaha
Misschien nog Gwen? Zo heet onze dochter. Op ons lijstje staan nog: Suze, Nouk, Fay, Suus, Jill, Lynn, Tess, Liz, Lauren en Yfke
Geen idee eigenlijk waarom precies! Ik denk nog eerder door Fijs en Tijs en idd. ook Gijs. Speaking of Fijs, is dat niks voor jullie? Edit: o sorry, ik werd ineens helemaal meegezogen in de jongensnamen Maar jullie zijn natuurlijk op zoek naar een meisjesnaam Toch even stiekem wat jongensnamen voor jullie: Fijs dus, Goof, Laus, Boet, Duuk. Soof misschien nog een leuke meisjesnaam?
De naam Mijs vind ik ook niet zo leuk, zoals de andere zeggen associatie met hey meis zet hem op etc. Wat ik me wel afvroeg, hoe kwam je op de naam van je andere dochter Rubie? Denk dat ik die herl leuk vind voor ons nog ongeboren kindje
Wat leuk om te horen! Eigenlijk gewoon van de Amerikaanse naam Ruby (Roebie) maar dan op z'n Nederlands. We vonden het heel leuk samen gaan met Guusje.
- Lenn - Mare - Juul - Fem - Puck - Nouk - Wende - Britt - Zonne - Liek - Pom - Sil - Ella - Lot - Pip - Roos - Lena - Stans - Jip - Jean - Jill - Lexi - Joos - Eef - Bente - Lynn - Mim