Wat vinden jullie van de volgende namen? voor een meisje: Rixt Sterre Vian Aniek Eva Ines Levi (kan ook voor een jongen) Ina en voor een jongen Chris Tijn Mart Finn Lars Robin (kan ook voor een meisje) Ryan
ik vind eva en robin wel leuk voor een meisje. levi vind ik echt een jongensnaam ryan,en finn zijn de leukste jongensnamen
Ik de namen voor een jongen, Tijn en Lars leuk En voor een dame, Sterre en eva... Levi vind ik echt een jongens naam en ik vind Inez mooier dan Ines...
voor een meisje: Rixt - niet leuk Sterre - niet zo leuk Vian - erg leuk, staat hier ook op de lijst Aniek - wel leuk, maar vind Daniek leuker Eva - leuk Ines - leuk Levi (kan ook voor een jongen) - niet leuk voor een meid Ina - erg leuk en voor een jongen Chris - leuk Tijn - leuk Mart - beetje leuk Finn - erg leuk Lars - erg leuk Robin (kan ook voor een meisje) - erg leuk Ryan - erg leuk Maar 't is natuurlijk jullie keuze...
Eva, Aniek, Lars en Tijn vind ik de mooiste namen op jouw lijst. Levi vind ik toch echt een jongensnaam.
Het mooist vind ik... voor een meisje - Vian, Aniek en Eva voor een jongen - Tijn, Mart en Ryan De andere namen zijn niet helemaal mijn smaak. Levi vind ik echt voor een jongen, niet mooi voor een meisje vind ik.
voor een meisje: Rixt - lelijk Sterre - hypenaam Vian - niet mooi Aniek - mwah Eva - mwah Ines - niet mooi Levi (kan ook voor een jongen) - leuk, maar wel voor een jongen Ina - ouderwets en voor een jongen Chris - niet mooi Tijn - niet mooi Mart - niet mooi Finn - niet mooi Lars - niet mooi Robin (kan ook voor een meisje) - niet mooi voor een jongen Ryan - niet mooi Hihi, blijkbaar een hele andere smaak qua namen! Sorry
Voor een meisje vind ik Eva het leukst en voor een jongen Tijn en Finn. Een meisje vroeger bij in de klas heette Ines en werd altijd anus genoemd.. Dat je het even weet
voor een meisje: Rixt - niet mooi Sterre - niet mooi Vian - niet mooi Aniek - mwah Eva - mooi Ines - niet mooi Levi (kan ook voor een jongen) - leuk, maar wel voor een jongen Ina - mwah en voor een jongen Chris - mooi Tijn - mooi Mart - niet mooi Finn - mooi Lars - mooi Robin (kan ook voor een meisje) - mwah Ryan - mooi
Ik vind Sterre heel leuk, maar ik vraag me af of het over 30 jaar nog leuk is, en als je dan tante bent geworden noemen ze je Tante Ster of Oma Ster dan vind ik het weer beetje raar! Inez vind ik niks eerlijk gezegd Ryan vind ik meer voor buitenlandse kindjes en Robin vind ik kort en lekker stoer!
ik vind Aniek, Eva en ook Ina voor een meisje leuk Voor een jongen: (ja dat kan niet anders) Finn, Robin en Tijn