Wat vinden jullie van deze jongensnamen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Mama81, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wij hebben voor een jongen de volgende namen in gedachten:

JASON NICK

Wat vinden jullie ervan?

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Beide hele leuke namen. Jason staat ook op ons lijstje. Nick valt voor ons af, omdat mijn neef al zo heet.
    Gaan jullie kiezen tussen die beide namen? Of word Jason de roepnaam, en Nick de tweede naam?

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jason word de roepnaam en Nick de 2e naam, zoals het er nu uitziet, maar ben wat dat betreft een beetje een twijfelkont, vandaar dat ik om jullie reactie vraag!

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik vind het ook wel mooi als combi. Het enige wat ik persoonlijk niet handig vind is dat Jason eindigt op een N, en Nick begint met een N. Dat is lastig met uitspreken, maar als jullie het niet erg vinden dan zou ik gewoon voor deze naam gaan. Het zijn mooie namen. :D

5. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Dat wilde ik net posten.

Ik vind het wel HEEL erg leuke / coole namen, zowel voor een babietje als voor een volwassen persoon (vind ik belangrijk)
    :thumup:

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Daar zat ik zelf dus ook aan te denken, die letter N hè haha, aan de andere kant, hoe vaak zullen de beide namen tegelijk gebruikt worden? :p

Leuk dat jullie de namen ook leuk vinden en wij vinden het inderdaad belangrijk dat het ook als een volwassen man leuk is!

Deel Deze Pagina