Ik vind het voor kleding (als het daar om gaat) sowieso veel vz kosten. Ik zou dus naar een ander gaan tenzij het om een heel exclusief iets gaat waar ik niet zomaar aan kan komen. Ik betaal bij de gemiddelde kleding shop tussen de 0,- en max 3,95 vz kosten. Maar vaak met code dus niets.
Ligt eraan wat het is en wanneer ik het nodig heb idd. En waar ik woon is het ook nog eens apart, want vandaag verzonden morgen in huis gaat hier niet op (woon op een eiland). De verwachte bezorgdatum loopt dus altijd 2 of 3 dagen uit, zelfs als ik meer betaal om sneller geleverd te worden. Ik kijk wel altijd of ik het ook in de winkel kan krijgen voor hetzelfde geld, als het dan 2 of 3 euro verschil is haal ik het hier wel. En als de verzendkosten tussen snelle levering en normale levering een paar euro verschillen, en ik heb iets snel nodig, betaal ik het er ook wel voor. Had toevallig van de week het dilemma met sportschoenen. Hier in de winkel vond ik het duur, maar online met verzendkosten erbij kwam ik op hetzelfde bedrag uit. Ik kijk wel altijd of hetzelfde product elders te verkrijgen is zonder verzendkosten of voor een lager bedrag. Vorige week bestelde ik een speeltje voor mijn oudste, had hem op een site gezien en toen ik verder zocht kon ik hem ergens anders 15 euro goedkoper krijgen. Dat scheelt nogal! Als kanttekening zet ik er wel bij dat ik de luxe heb dat ik niet op een paar euro hoef te kijken. Bovendien is wonen op een eiland vrij duur, en is er een beperkte beschikbaarheid aan winkels, en vind ik een product 9 van de 10 keer makkelijker en goedkoper online. Dus als ik iets nodig heb, neem ik die verzendkosten maar voor lief
Ik ga sowieso voor lage verzendkosten. Kijk ook wel om me heen als het gratis/goedkoper kan. Vind de verzendkosten van sommige bedrijven (lees grote bedrijven als h&m, Wehkamp) absurd hoog. Snap dat als je een beginnend bedrijfje bent je nog niet veel aan de verzendkosten kan doen toch?
Ik vind de verzendkosten bij beide belachelijk hoog! Ik bestel via internet omdat ik het snel in huis wil hebben.. As ik 4 of 6 euro verzendkosten moet betalen kan ik wel naar een winkel rijden. Ik vind verzendkosten geen probleem wanneer het een uniek product is, wat niet in een gewone winkel verkrijgbaar is. Meen me te herinneren dat je iets met kinderkleding wilde gaan doen? Daar betaal ik echt geen verzendkosten voor. De kleding is net zo duur als in een gewone winkel en er zit genoeg marge op, dus ik vind verzendkosten onnodig.
+1 Als ik meer moet betalen, ga ik wel bij een andere webwinkel kijken. Ik zou het gewoon in je prijs incalculeren en vzkosten laag houden. En vanaf 50E gratis verzenden ofzo? Hoge vzkosten kost je klanten denk ik.
Ik zou nooit bij een webshop bestellen met zulke hoge verzendkosten. Echt asociaal vind ik dat. Ik vind een bedrag van 3 of 4 euro acceptabel.
Oh is niet helemaal waar, bij 1 webshop waar ik bestel zijn de verzendkosten 5,95 euro maar dit is dan echt uitzonderlijk. Het is dan ook een merk die niet overal te krijgen is.
Hier zou ik heel blij mee zijn! Bij mij wisselt het per aankoop hoe snel ik het nodig heb Aanvulling: ik vind de pakket kosten niet zo schrikbarend hoor en kom deze regelmatig tegen in de shops waar ik koop. Ik heb, zeker als ik iets koop voor een bedrag boven 20 euro, liever dat het als pakket wordt verzonden en ik het kan volgen. Als ik een shirtje van 6 euro zou bestellen vind ik 6.80 wel te veel en zou ik afhaken. Maar dat ligt niet aan de shop, meer aan de post tarieven van tegenwoordig nu zou je als brievenbus post ook al snel 3 euro kwijt zijn, dus dan zou het wel een reusachtig leuk shirtje moeten zijn.
Ik geef mijn klanten de keus tussen Kiala en Postnl ( 4 euro of 6,75) De meesten kiezen Kiala. Dat wordt dan naar een afhaalpunt gebracht in plaats van thuis. Voordeel daarvan is dat je het kunt ophalen wanneer het je uitkomt en je niet op een bepaalde dag thuis moet zijn. PostNL is inderdaad wel iets sneller.
Ik haat verzendkosten, maar ook lang wachten hahaha. Verzendkosten laten vervallen boven een bepaald bedrag en snel verzenden, daar hou ik van!
In dit geval zou ik voor post nl kiezen. Sites die alleen via DHL verzenden, daar bestel ik niks. Ik heb hiermee te veel ellende gehad voor mij geen DHL meer.
Ik bestel ook niks waar via DHL geleverd word. Betaal liever wat meer dat het via postNL gedaan word. De levertijd ligt er aan of ik het snel nodig heb maar vaak koop ik het dan in de winkel.
Ik vond kleertjes.com altijd perfect! Lage of geen verzendkosten EN supersnelle levering! Maar als ik moet kiezen kies ikzelf liever voor een paar Euro meer uitgeven en dan betrouwbare en snelle verzending.
Waarom inderdaad niet gewoon lage verzendkosten, of nog beter, gratis verzending aanbieden en gewoon dezelfde dag opsturen? Schijnbaar heb je die mogelijkheid aangezien je ook de duurdere variant aanbied. Tegenwoordig is de concurrentie op internet moordend dus juist met snelle levering en goede service scoor je, naar mijn mening punten.
Pakketpost via postnl is naar mijn weten 6.75 En qua kosten ligt het eraan wat ik koop, is dat een flink bedrag dan vind ik verzendkosten altijd wat flauw. Is het iets kleins dan snap ik dat de winkel verzendkosten rekent.