Wat vinden jullie, wel of niet over laten blijven?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Minny, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Gisteravond twijfelde ik nog, vandaar mijn topic. Maar vanmorgen opgestaan met het idee om haar gewoon lekker op te halen. Ik neem wel een half uur langer pauze. Ze is gister op schoolreis geweest en nog heel moe. Dus even lekker tutten met z'n 2tjes straks.

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou en het was heel gezellig. Ze had echt even wat rust nodig, zo moe van de laatste dagen. Gelukkig is het bijna zomervakantie.

Ze zei alleen de hele tijd dat ze vandaag niet naar de bso wil. Tja weer zo'n dilemma. Ze is er nu wel heen hoor, maar weet niet hoe het in de toekomst moet als ze het echt niet leuk blijft vinden.
    Toch eerst maar een kans geven na de vakantie? Of anders gaan werken zodat het niet meer nodig is? Dan kan ze er alleen in de vakanties heen.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Fijn dat het gezellig was. Tja en wat betreft de bso. Jij moet toch werken? Ik denk dat je het wat meer tijd moet geven om haar te laten wennen. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze de groep waar ze zit niet leuk vind of de juffen daar niet zo lief. Maar als dat het allemaal niet is, zou ik me er niet zo heel druk om maken. Ik denk echt dat jij je er drukker om maakt als zij, en dat ze dat misschien ook oppikt door jouw houding. En logisch dat zij daar dan gebruik van maakt. Als zij het niet zo leuk/eng vind daar en jij zegt, zal ik je dan tussen de middag ophalen? Of na schooltijd, dan zegt zij ja. Bovendien krijgt ze van jou exclusieve aandacht en op de bso moet de juf dat meer verdelen. Ik bedoel het overigens niet lelijk naar jou toe hoor, al leest het misschien wel zo, maar ik denk dat je je meisje wat meer tijd moet geven en haar zelf een beetje losser moet laten.

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens.
    Ik denk dat je voor jezelf iets harder moet worden.
    Je moet nu eenmaal werken toch?
    Kijk als je anders kan werken ja waarom niet maar ik zou mijzelf ook niet in allerlei bochten wringen om het voor elkaar te krijgen.
    Ze zal echt wel wennen.
    Is ook als je het positief benadert dan gaat het vaak goed.

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik zou haar wel gewoon laten overblijven, ze zal vast nog eens zonder haar neefje en nichtje moeten! Zo leert ze ook andere kinderen kennen!

Deel Deze Pagina