Jeetje wat een nare vrouw, arm mannetje! Over het vergoeden: Geen idee of dat verplicht is eigenlijk.. Ik zou het inderdaad wel gewoon gedaan hebben, maar na zo'n reactie zou ik er wel m'n lelijkste gezicht ooit bij trekken. Ook goed dat je je spullen ergens anders bent wezen kopen!
Ik weet zo gauw nog niet of ik zou betalen als ze zo brutaal deed.. Ik denk dat ik haar duidelijk had gemaakt dat haar gedrag niet acceptabel is en was weggelopen.. Maargoed, misschien in de heat of the moment is dat wel anders.. Wel vreemd en niet netjes om zo te reageren..
Snap niet dat je überhaupt hebt/moest betalen Normaal schrijven ze dat gewoon af als "breuk". Ik had ook zeker niet betaald. Foutje/ongelukje kan iedereen gebeuren. En waarom zo zeiken om iets van 9 wat een peuter PERONGELUK kapot maakt Als hij het nou expres doet ala, dan vind ik het niet meer dan normaal om ervoor te betalen, maar het ging PERONGELUK en ze kan het gewoon afschrijven als breuk. Ik had dus niks betaald aan die snauwert en haar nog bijgeveegd om haar gedrag ook!
Reactie van mevrouw vind ik niet netjes. Dat iets afgerekend moet worden is op zich misschien wel logisch maar de reactie van een verkoopster moet gewoon netjes zijn. Stom van haar dat ze zo heeft gereageerd want nu heb je spullen ergens anders gekocht.
heel netjes van die andere winkel, en wat betreft de vrouw van de andere winkel vind ik het nergens op slaan, hoop dat je kleintje niet al te erg geschrokken is
Wat belachelijk dat ze zo reageerde. Hij deed het toch niet expres? Sneu voor je zoontje die schrikt zich natuurlijk rot door zo'n reactie. Ik heb pas geleden per ongeluk wat laten vallen bij de Action. Hoefde ik ook niet te betalen. Voor zover ik weet zijn ze daar gewoon verzekerd voor.
Ik heb bij karwei eens een pot verf laten vallen, wat een zooi zeg. Hoefde niets te betalen, al word ik nu nog rood Maar kom op, snauwen tegen een kind van drie? Nee hoor, die van mij een sneer gekregen. Ik was ook nooit meer daar wat gaan kopen, en haar baas ook gaan vertellen waarom.
Het is echt te belachelijk dat je iets moet betalen hoor...een winkel heeft gewoon een coe om zoiets af te schrijven. Dat is het risico van iets neerzetten als showmodel...helemaal als het breekbaar is. Of het nou een kind is...een volwassene maakt niks uit. En daarbij...in de winkel mag het kapot he (klinkt ook wel heel cru)...maar als ik een aankoop ga doen en ik klap iets in en uit (op de normale manier) en het valt dan van armoe al uit elkaar...en koop ik helemaal niets (een keer bij de bouwmarkt met een klapstoel gehad). Je hebt het erg netjes opgelost, dus alle credits in deze voor jou
nou ja zeg...om zo tekeer te gaan tegen een 3 jarige!!! Ik denk dat ik ook te verbouwereerd was en idd betaald had, maar vind het goed dat je de spullen liet staan. Service van die andere winkel trouwens.
Oef!....ik zou dus tegen het plafond zitten hè! Snauwen tegen een 3 jarig kind...och gèrm! Nou, ik denk dat ik het toch wel had betaald. Al is het maar om met opgeheven hoofd voor de laatste keer de winkel te verlaten! Gefrustreerde Trien! En zeker als zij ook wel ziet dat je zoveel spullen af wilde rekenen. Die opbrengst liep ze nu toch mis.....voor een ding van 9 euro! Vind het trouwens wel supernetjes van die andere winkel..
Pff belachelijk maar echt super van die andere winkel die hebben er een nieuwe vaste klant bij denk ik !! Mijn dochter van 2,5 liet laatst per ongeluk een potje jam vallen in de supermarkt. Werd echt niet moeilijk over gedaan ze hebben het zelfs opgeruimd!
Wauw.. wat een service van die andere winkel! En over die 9,00 .. tja, ik kan het me aan de ene kant wel voorstellen dat je dat moest betalen, maar aan de andere kant denk ik; ongelukjes kunnen gebeuren. Vind het sowieso belachelijk dat ze je zoontje zo afsnauwde!
Hmm, hier denk ik toch iets anders over dan de meesten van jullie. Ik heb zelf een winkel waar weinig kapot kan vallen. Echter waren er ouders die hun kinderen alles lieten pakken, waarop ik duidelijk netjes aangaf dat bet kapot kon vallen, met daarbij een vriendelijke vraag naar de ouders er iets aan te doen. Ouders deden er niets aan, en het bewuste product twv 100 werd kapot terug op de plank gezet. Uit fatsoen hadden ze minstens kunnen vragen of er iets vergoed had moeten worden, maar nee, ze liepen zo weg. Ook ik werk hard voor mijn spullen en denk je nou echt dat je dat bedrag als winkelier bij je verzekering kan verhalen? Uiteraard had ik ze niets laten betalen, maar als mijn kind iets sloopt, dan zou ik het wel netjes vragen en mijn excuus aanbieden.
Niet alle winkels zullen hier een verzekering voor hebben denk ik vooral de kleine zelfstandigen niet, en als ze die al wel hebben zullen ze die niet voor 9 euro inlichten. Blijft natuurlijk wel heel onbeschoft van de vrouw om hier een kind van 3 zo op aan te spreken! Ongelukjes kunnen gebeuren, maar kan me ook als winkel zijnde voorstellen dat dit niet alleen maar voor hun rekening hoeft te zijn.