Hoi! Tim vind ik wat gewoontjes.. Yob, wat gezocht (waarom niet Job) en Mik.. helemaal leuk. Mic vind ik ook leuk
Yob met een 'Y' omdat mijn man's naam met een 'J' begint, vinden we niet handig... Bedankt voor jullie stemmen!
ik vind yob juist leuk, tim vind ik te gewoontjes en mik klinkt als microfoon vind ik maar yob vind ik wel een hele gave naam!
Ik houd juist wel ven "gewone"namen, ik vind die namen van tegenwoordig vaak zo gezocht. Zo van: laat ik nu eens allerlei letters doorelkaar husselen en dan kijken wat eruit komt. Niet echt iets voor mij. Maarja smaken verschillen he!
Mik valt af voor mij, bij ons hier noemen wij brood een mik. Zelfs het vrouwelijk geslachtsdeel wordt hier met het woord 'mik' aangeduidt...dusse.... De andere twee zijn wel leuk, Yob het leukst.
Ik heb op Mik gestemt. Maar ik zou zelf Mick doen. Yob vind ik geen mooie naam, maar wel een leuke variatie van Job. Tim komt zo vaak voor, dan zit ie straks met 3 andere die zo heten in de klas. Lijkt mij niet zo leuk.
Ik heb Tim gestemd. Yob met een J zou op zich ook nog wel gaan, met die Y vind ik de combinatie absoluut niet mooi.
Ik vind Job ook mooier (allebei met een J beginnen zou ik op de koop toe nemen). Mik op zich erg leuk ... alleen denk ik ook meteen aan 'dikke mik' ... en je zoontje zou maar een paar kilootjes te veel hebben ... Tim ... leuk ... alleen denk ik hierbij meteen aan South Park ... (Timmie) ... Dus eigenlijk drie leuke namen!
ik vind alledrie de namen wel leuk! maar bij Yob en Mik de spelling niet. zo is het net alsof het fout gespeld is (vind ik hoor) Ik vind Mick en Job mooier. ik denk dat ik persoonlijk niet voor Tim zou kiezen omdat het zo'n kindernaam is. Je bent veel langer een grote man dan een jochie.
Mick natuurlijk Maar dus ook met ck. We vonden het een stoere naam en ook is het een beetje een internationaal makkelijk uit te spreken naam omdat het een engelse naam is. We hebben ook erg positieve reacties gehad uit onze omgeving. Groetjes, Emma