Hallo. Ik heb eindelijk voor het eerst in 5 maanden een eisprong gehad. Ik had op de 16de een vet positieve ovulatietest, en de 18de steeg mijn temp. Heb dus op de 17de mijn ei gehad! Nu hebben wij op de 15de en op de 17de geklust. Had eigenlijk de 16de gewild maar dat ging helaas niet i.v.m afwezigheid van mijn man. Wat denken jullie, heb ik nu op de goede dagen geklust? Zit nu op dag 19 en mijn eisprong is nu geweest, lijkt me dat het nu dan verder geen zin meer heeft om te klussen. Hoe doen jullie dat gaan jullie dan toch door met klussen of? groetjes deb
wij klussen gewoon lekker door.. niet omdat het "moet" (wat is "moeten" eigenlijk ) maar gewoon omdat we het leuk vinden
haha Ja niet dat we verder geen sex hebben hoor haha... Maar ik bedoel meer in de zin van het zwanger raken...
Na je ei hoef je niet meer te klussen voor een zwangerschap. Juist 2 dagen voor het ei raden ze aan om te klussen in het ziekenhuis. Dus je hebt heel goed geklust haha. Gewoon nu doen waar je zin in hebt....samen met je mannetje
Ok bedankt! Wel spannend zeg! Ik ga nergens vanuit, ben al lang blij dat ik eindelijk een eisprong heb...
Je kunt inderdaad ook nog doorklussen. Keb op de dag van de eisprong geklust en 2 dagen later. En ja..........de eerste keer gelijk raak!
@Muppie dan denk ik dat je door het klussen op de dag van je ei zwanger bent geworden. Je ei blijft max 24 uur in leven. Je ei moet dan na springen binnen 24 uur bevrucht zijn.... 2 dagen later issie dus al dood....jullie hadden denk ik een hele goede gelukstreffer. @debozoe, jullie hebben goed geklust hoor, 2 dagen voor je ei en de dag van je ei. Nu maar hopen dat het raak is