onregelmatig werken, hoe lossen jullie dit op?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonja, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Mijn vriend en ik zien elkaar erg weinig. Ik heb nl een 9-17 baan en hij werkt van 10 uur s ochtends tot 1 uur s nachts. Vaak lig ik dan al te slapen omdat mijn wekker weer om 7 uur af gaat. Zijn er meer meiden waarvan de levens een beetje langs elkaar heen lopen? En hoe lossen jullie dat op tijdens je vruchtbare dagen?
    Hier maak ik hem soms s ochtends wakker en hij mij s nachts, is niet altijd even leuk maarja is voor een goed doel he ;).

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mijn vriend werkte voorheen om de week dag en dan weer nacht (nou ja avond / nacht van 16.30 tot s'morgens 6 ofzo) en ik werk ook onregelmatig dan s'morgens zie hem dan dus niet als hij thuis komt ja een half uurtje in bed maar dan moet je me echt niet wakker maken hoor :S, dan s'avonds en ik zelf soms ook s'nachts meestal als hij in de nacht zat hadden we dus ook geen seks :(
    nu heeft hij geen nachten meer en kunnen we het dus beter combineren :p

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Poeh weet je dat ik nog geen idee heb hoe ik dat straks ga doen.
    Ik werk onregelmatig, of van 7 tot 15 of van 14 tot 22.
    Mijn mannetje zit intern op de kazerne en gaat als de kleine 4.5 maand is op uitzending voor 4.5 maand.
    Ik moet er nog even niet aan denken want ik weet echt niet hoe ik dat ga oplossen.
    Ja ik ga minder werken en alleen avond diensten draaien ofzo.
    Hmmm moeilijk moeilijk

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dan werk ie wel erg veel zeg! 15 uur per dag! en dan ook nog 5 dagen? allemachtig.... :confused:

mijn vriend werk dus onregelmatig...dus wij hebben idd moeten passen en meten...en het er een beetje tussen moeten friemelen...gelukkig had ie toevallig met mn eisprong meestal wel een gunstige dienst dus bij ons was het snel raak!

5. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Heel toevallig was zondag een goede dag qua vruchtbaarheid en was ik vrij, mijn vriend is elk weekend vrij. Toen heben we wat leuks gedaan en 's avonds geklust. Maar het is lastig als ik door de week mijn vruchtbare periode heb, dan wordt de druk voor hem hoger als hij 'moet', maar andere dagen kunnen dan niet...

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    bedoel je mijn vriend?
    die zit op de vrachtwagen en over het algemeen ging hij toen rond 16.30 - 17.00 weg en op zijn laatst was hij pas om 6.00 thuis...
    maar over het algemeen was het vaak wel rond 5.00... maar ja dan is het nog veel vond ik ook en daarom is hij er ook mee gestopt (ook omdat hij het zelf veel vind)

7. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    Mijn mannetje in internationaal chauffeur en dus ook veel van huis. Het komt dan ook regelmatig voor dat hij tijdens mijn vruchtbare dagen in het buitenland is, vanzelf duurt het zwanger worden dan langer. Hij is al eens een dag extra in huis gekomen om een beebje te maken, maar we heben een eigen zaak, dus ja zo vaak kan je dat niet doen... Gelukkig zijn mijn vruchtbare dagen nu rond het vrije weekend, maar ja dat blijft natuurlijk niet zo. Nadeel is dat je dan echt geluk moet hebben en tijdens die dagen goed je best moet doen...moeten dan echt oppassen dat de druk niet te groot wordt. Er wordt vaak aangeraden om om de dag te klussen vanaf een bepaalde dag....maar dat gaat hier dus niet lukken.
    Maar er komt een dag en dan rijd ik in mijn vruchtbare periode achter m'n mannetje aan, al zit ie ook in Italie ;)

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ja lange dagen he? Ik ben blij dat ik ze niet hoef te werken.. Hij vindt het leuk. Een echte horeca-man. Bij ons dus ook passen en meten..
    Leuk dat het snel raak was bij jullie! Gefeliciteerd! Voel je je goed?

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Mijn mannetje werkt vol-continue wat inhoud dat ie 6 dagen wisselend werken (2xocht, 2xmi/av,2x nacht) en dan 4 dagen vrij is zelf werk ik parttime 3 dagen in de week 8-17.

Als hij ochtend heeft dan is er niet echt een probleem, maar z'n avonden en nachten die zorgen er regelmatig voor dat er niet rond mijn vruchtbaarste dag geklust word, is dus ook passen en meten, zeker omdat er soms dagen zijn dat we elkaar alleen bij de voordeur zien. Daarnaast heeft ie ook nog weleens weken waarin ie 12-uurs diensten draait waardoor ie weer te moe is.

Best lastig. Dacht pas ze zouden een man vrij moeten geven om te kunnen gaan klussen bij zijn vrouw, als ze d'r vruchtbaarste dagen heeft, dat zou wel een mooie regeling zijn :)

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Justfem dat van die vrije dagen vind ik een super oplossing! Ik zei al tegen mn vriend, zodra mn ovutest positief is dan bel ik je gewoon en dan kom je maar ff naar huis racen haha! Zoiets wat je altijd in films ziet ;).

Ben iig blij om te horen dat er meer meiden in dit schuitje zitten. Ik zit pas in ronde 4 dus heb er nog niet zoveel problemen mee, maar als het allemaal wat langer duurt kan ik me voorstellen dat het je tegen zit!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik werk zelf onregelmatig (als verpleegkundige).
    Lastig soms, ben ik in mijn vruchtbare periode, kom ik 24oo uur thuis, maar moet vriendlief om 0545 uur eruit...
    En wakker maken heeft geen zin, dan gebeurd er toch niks ;)
    Nou ja, we zien wel, het is nu de derde ronde en ooit zal alles wel eens samen vallen. Toch?

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mijn vent die is doordeweeks vaak weg. wij moeten het dus alleen van de weekenden hebben. en ja dan kan het wle wat langer duren denk ik maar moet wel lukken hoor.

bij onze eerste was ie dat ook en waren we ook in 3 rondes zwanger.

13. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Gelukkig ik dacht dat ik 1 van de uitzonderingen was! en dat mensen mij voor gek verklaren, als ik zeg dat ik een kindje wil aangezien ik manlief niet vaak zie.

Hij werkt 3 dagen door de weeks en zaterdag en zondag van 11 uur tot 23 uur..
    Ik werk 5 dagen door de weeks en moet al om 7.30 uur op het werk zijn tot 16.30 uur..
    Zie mijn vriend dus alleen op de dagen dat hij vrij is 's avonds en 's nachts :)
    Gelukkig is mijn werk flexibel en kan ik vaak vrij nemen op de dagen dat hij ook vrij is dus dat scheelt ;)

14. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    mijn vriend en ik zitten allebei in de zorg. heel vaak heeft hij een dagdienst en ik een late..dan zien we elkaar pas om half 12 weer..en dan heb ik ook niet veel zin meer om te klussen..het gebeurt ook vaak dat hij een late heeft en ik een nacht:S..

Maar jah..we klussen wanneer we tijd en zeker ook zin hebben

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dat is ook belangrijk hoor, dat je zin hebt! anders wordt het zo verplicht en dat is helemaal niet leuk als je elkaar al zo weinig ziet!

wij hebben gewoon mazzel gehad dat ie toevallig die dag vrij was...en de zin was er ook ;) maar de maand ervoor was hij om half 2 ofzo thuis en ik had wel gezegd maak me wakker...maar daar ben je ook niet blij mee! (met mijn humeur nog het minst :rolleyes: )

en hier gaat het super hoor Nonja! thnx for asking!

ik hoop dat jullie allemaal heeeeeeeeeeel snel zwanger zijn! het is geweldig (nadat de misselijkheid over is :) )

Deel Deze Pagina