hey meid, Fijn dat je nu onder behandeling bent bij de gyn en dat alles er toch mooi uitzag van binnen. hopelijk heb je deze maand gewoon een eisprong en hopelijk is het dan meteen raak, dat zou pas mooi zijn! Maar fijn dat je eitjes al zo goed aan het groeien zijn! hopelijk kan ik je snel feliciteren dikke knuffel Daantje
Ik hoop het ook! We gaan komende week lekker een weekje er tussen uit, even lekker uitwaaien in Zandvoort. Dan zijn we beide ontspannen dus dan moet het lukken Ik wil even iets mee delen aan de dames die willen testen..... let op met de kruidvat testen in dat roze doosje ( 2 voor 9,99 euro) deze geven een vals positief resultaat, dus wees voorzichtig hiermee en als je het niet vertrouwd ga even naar je huisarts! Ik heb zo deze maand gezeten.... 2 positieve testen maar niet zwanger Ik had ze mee genomen naar de gynaecoloog, deze zei mij dat ik al de zo veelste was met een valse positieve test! Blijkbaar is dit bekend. Succes met zwanger worden allemaal!
MELISKE...whaaaa wat spannend! Tis wel een hele duidelijke streep dus ik zou ook denken...zwanger! Ow wat gaaf zeg! Ik houd je in de gaten hoor 8)
alvast gefelicieerd meid hij is duidelijk genoeg . zou overmorgen nog een test doe hcg verhoogd iedere 2 dagen !
pientjeeeeeeee! Hoe is het met jou? Hoe ver ben je nu? Lisa, dank je! Als ik tot overmorgen kan wachten.... haha! Elmo, dank je Hoe gaat het met jou en je kleine vent?
wat spannend meliske , ik hoop het echt voor jullie. ik duim hier voor jullie, de test vind ik zelf wel heel erg duidelijk!
Hey Melis................................................ ik zou zeggen: ZWANGER! Alles verder goed met je?
dankje miranda! Hier gaat het goed! Soms wel moeilijke dagen natuurlijk, maar ik weet dat die erbij horen, de rest van mijn leven. Maar die zul jij ook wel hebben he. Hoe gaat het met jou?
ik durfde er eerlijk gezegd al niet naar te vragen. ik wens jullie toch nog veel sterkte. en dat jullie 3e wondertje zich morgen in nog een positieve test mag laten zien xxx
Ik heb zeker ook van die dagen. Soms is het echt nog wel eens moeilijk hoor, ook al denken veel mensen dat een "nieuw" kindje alles goed maakt. Maar hier ook alles goed hoor. Laureen is echt zo'n geweldige schat. De 2 grote zussen zijn ook helemaal verliefd op haar. Het grootste deel van de tijd genieten we echt wel van ons gezinnetje hoor. Leuk om weer zwanger te zijn, voor mij zit het er niet meer in hoor. ha ha Liefs Miranda
Lana, wat goed dat je het nog weet zeg! Ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest! Maar je mag alles vragen hoor miranda, een "nieuw" kindje maakt inderdaad niet alles goed, maar vult gewoon veel geluk aan, toch. Nu weer ONTOPIC Vanmorgen weer getest, en nu binnen 5 minuten een streep! Na een minuut of 2 zag ik het duidelijk! Het is echt! Ben echt zwanger! Allemaal bedankt voor jullie medeleven en jullie antwoorden! Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat, en we over 9 maanden weer een prachtig en gezond kindje in onze arme mogen sluiten.
Jaaaa jippie lees dat je test weer positief is \/ =D> Onwijs gefeliciteerd! Leuk leuk leuk! Hoe voel je je? Hoe reageerde vriendlief? Ow weer lekker genieten, straks dat heerlijke getrappel in je buik. Nou ik hoop dat alles goed mag gaan en je in oktober een lief kindje weer mag vasthouden. (wanneer precies uitgerekend?) Hier gaat alles goed (op het ziek zijn, al 3 weken :x ) Maar met de zwangerschap alles toppie, ben nu 33,4 weken dus mag al gaan aftellen, ben toch zo benieuwd naar ons kindje, kan niet wachten. Maar geniet er ook heel erg van, aangezien dit de laatste is.
hey pientje, Alweer 33 weken, wat gaat dat snel he! Weet je al wat het word? Jaja zeker weten dat het de laatste is? Heb het ooit vaker gehoord Nee hoor,flauwe kul, groot gelijk dat je er lekker van geniet! Volgens mij ben ik 28 oktober uitgetelt. Ga nog even een paar weekjes wachten met de verloskundige te bellen, wil dat zo rond de 9 weken doen. Ben jij de enige van de april mama's die hier nog op het forum komt? Met de andere meiden alles goed?
Goe dat je opnieuw hebt getest, want ik vond het te vroeg om tegen je te zeggen dat je vast echt zwanger bent. Dit omdat je pas na een half uur keek, dan komen er wel vaker dikke strepen op namelijk. Maar nu je nog een keer hebt getest kan ik je feliciteren! Dus...GEFELICITEERD