Ik vind dit wel zo raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janice79, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    ik moet er eerst even bijzeggen dat ik een kleine kans maar heb om zwanger te worden, heb maar 1 eierstok en eileider, maar die eileider is niet helemaal goed meer. Ondanks dat ben ik er wel 1 keer zwanger mee geworden maar dat werd een miskraam. overigens heb ik al wel een zoontje van 5 nu hoor.

Maar goed.. ik ben al maaaaanden regelmatig ongesteld. iedere maand netjes na 30/31 dagen.
    Nu deze maand zit ik al op dag 54 ongeveer. Dus misschien heb ik mijn menstr. overgeslagen.
    Nu heb ik vorige week zaterdag een beetje slijm verloren met een streepje bloed erin. dit had ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook, vandaar dat ik hoop begon te krijgen. Maar na een miljoen testen deze week toch geen positieve test.
    gisteravond verloor ik ineens een beetje bruinig slijm, dus ik was blij dat eindelijk mijn ongesteldheid eraan kwam. voor het slapen gaan nog een heel klein beetje slijm met wat bloed erin. DUs ik dacht vanochtend .,, nu breekt het los....
    maar nee hoor.. helemaal weg... slijm weer wit-gelig en weer helemaal weg.

nu vraag ik me af.. met een klein beetje hoop dan... of het vorige week mijn ovulatie niet geweest is en gisteren de innesteling...

of maak ik me gewoon helemaal gek :(:

2. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
  3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    tja... hmmm het kan eigenlijk van alles zijn... Het zou zomaar kunnen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad en dat je dus pas op z'n vroegst volgende week een positieve test in handen hebt. Als ik jou was zou ik proberen om nog een weekje te wachten en volgende week weer te gaan testen. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus aan mij heb je eigenlijk niet zo veel :rolleyes:
    Ik heb afgelopen vrijdag ook een klein beetje bloed verloren, ik heb een hele regelmatige cyclus en volgens de berekeningen zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Bij mij was het een heel klein beetje licht roze bloed bij het afvegen (tja niet zo'n fris verhaal :oops: ) ik denk dat we samen nog even moeten afwachten ;)
    Ik zal voor je duimen!

4. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    dank je wel.. ik duim ook voor jou!

Deel Deze Pagina