Wat vinden jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lovelylonnes, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoi dames,

willen jullie eens naar mij kaartje kijken en zeggen wat jullie er van vinden?

http://www.fertilityfriend.com/home/261294

Kan het namelijk echt niet geloven dat ff een kruis aangeeft, aangezien vorige cyclus er niks was...
    zo dit echt zo kunnen zijn? En nog op tijd geklust ook!
    Nou moet ik wel zeggen dat ik ook rond diezelfde tijd wel meer afscheiding had, maar het was te weinig op te zeggen dat het rekbaar slijm was ofzo...
    heb ook ovutesten gedaan (van babyboomsite), maar wel pas later op de dag. op de 21e was het zelfs al 4 uur en er staat op de test dat ie rond 12 uur gedaan moet worden, en heb m ook na 3 minuten weggelegd omdat ik geen streep zag, maar een uur later ofzo was ie wel dik die 2e streep...
    hmmm

oh ik hoop t zo!!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik vind het best een duidelijk kaartje hoor en volgens mij klopt het kruis wel op deze plek.
    Je vorige kaartje was veel stabieler, maar nu zie je duidelijk een verhoging van je temp.
    Dus ik denk dat je nu toch echt een eisprong hebt gehad :) Fijn dat jullie op het juiste moment geklust hebben, nu maar afwachten!

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    het zou goed kunnen dat je zwanger ben maar heb je een cyclus van 35 dagen gezien je banner ???
    dan kan je temp nog naar beneden gaan
    maar hoe het er nu uitziet mooi kaartje hoor XXX!!!!!

4. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    cyclus is erg onregelmatig, denk 33 dagen...
    we wachten af, mmeer kunnen we niet doen helaas, ben al lang blij als ik een eisprong heb gehad!

Zie dat jij ook uit brabant komt staartje, waar kom je precies vandaan?

5. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Wilde nog even laten weten dat het echt een eitje geweest is, ben namelijk hartstikke zwanger!

Deel Deze Pagina