we zitten nu in ronde 5 en de vorige ronde ben ik voor het eerst gaan temperaturen maar door een vakantie niet volledig af kunnen maken. Nu ben ik bij dag 9 begonnen. Wanneer denken jullie dat ik mijn ei heb gehad? Ik denk zelf dag 16? want vanaf hier kreeg ik flinke ongie krampen. Maar na je ei hoort de temp hoog te blijven toch? Dag 9 36.2 10 36.3 11 ? 12 ? 13 ? 14 36.2 15 36.3 16 36.4 17 36.5 18 36.7 19 36.4 20 36.2 21 36.5 22 36.3 alvast bedankt voor het meekijken. liefs Luna86
Ik denk dat je je eisprong nog niet hebt gehad en dat je eisprong nog moet komen. Je temperatuur moet 0.3 graden hoger zijn dan voor de eisprong en dat is bij jou niet het geval.
Bedankt voor je snelle reactie! dus dat houdt weer een lange cyclus in Het ongie gevoel heeft wel 3 dagen aangehouden.... liefs
Eigenlijk wat Jada zegt. Op basis van dit staatje kan ik geen eisprong ontdekken. Na je eisprong hoort je gem. temp. hoger te blijven dan de gem. temp. voor je eisprong en dat is bij jou (nog) niet het geval. Hopenlijk zie je snel een eisprong!
ik ben vandaag al weer wat dagen verder en me temperatuur is nog steeds hetzelfde, heb na de eerste stijging op dag 18 ook geen stijging meer gehad. Maar we wachten rustig af.