Wij zijn nog niet zwanger van een 2e kindje maar vind het wel erg leuk om zo eens over namen na te denken en teh oren wat jullie er van vinden Ons zoontje heet Sem De naam Kyano vind ik erg leuk Tim vind ik ook leuk maar vind man lief niet zo leuk ook de naam Devin heetf wel iets vind ik wat vinden jullie nog een leuke jongens naam voor bij Sem ? meisjes namen vind ik erg leuk shayenna Shanaya Serena Britt Julia Alicia Lynn het lijkt me ook leuk om te vernoemen de moeder van mijn vriend heet annie en mijn moeder an de vader van mijn man heet Giel en mjn vader Harrie wat vinden jullie en hebben jullie nog ideën
Van je jongensnamen vind ik Devin het mooist, al moet ik eerlijk zeggen dat ze allemaal niet zo mijn smaak zijn. Van je meisjesnamen vind ik Julia heel mooi! Britt en Lynn gaan ook nog wel, de rest vind ik echt niks. Qua vernoemen: ik vind Hannah heel mooi (heb je er gelijk 3 vernoemd ), verder kom ik niet. Ik vind namelijk dat een vernoeming wel duidelijk een vernoeming moet zijn en dat je niet zomaar wel letters door elkaar moet husselen .