jeeeey hij heeft 2 tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jeeeey ik heb vanochtend 2 tandjes bij maddi ontdekt!!

ik ging ervan uit dat hij wat ziekjes zou worden of iets vervelender ofzo als de tandjes eraan kwamen maar niks gebeurde dus wist ook echt niet dat de tandjes er al aan kwamen, maar vanochtend lachte hij en toen zag ik ineens 2 voortanden!!! hahahhaha 2 knabbel en babbel tandjes. wat schattig! ze lijken eingelijk best wel groot:(.
    de tandjes zijn er nog niet helemaal door maar je kunt ze wel duidelijk zien.

wat heerlijk zo een goede start sóchtends vroeg.

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ah heerlijk! Gefeliciteerd! Nina heeft ook dr eerste tandje door, ook niet echt veel last gehad ofzo..
    Mooi gezicht he:D

3. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    felie ik weet hoe je je voelt :)

daan had de laatste dagen wel wat symtonen niet uit fles willen eten ,jengelig en huilerig maar dat is ie anders nooit. en waarempel gister beet hij zijn eerste tandje door en de 2de bijna. je kan ze alleen nog zien in het tandvlees maar hij is er echt :) dus nu wil hij helemaal niet eten maar was een lekker begin om hem de nacht in te laten gaan :)

weer een mijlpaal in onze kindjes leventjes :) heerlijk van genieten toch ? :)

4. lennylenn

hih dank jullie wel :D echt zo leuk die tandjes

@wupped: hij drinkt idd wel minder uit de fles..tenzij hij echt trek heeft. dacht dat het mischien aan de fles lag pfff (tsjah hahahaha wist ik veel) heb toen 2 nieuwe gekocht maar goed het lag dus niet daaraan.

5. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Ik dacht eerst ook, of de speen beetje op of zo. maar ja van 6 flessen het zelfde, vond ik dan ook wel raar maar ik ga hem daardoor gewoon pap en yoghurt, en dat ging van de lepel prima maar zelfs dat nu niet meer . net maar druppeltjes gehaald . hij viel voor zijn lunch in slaap dus laat hem maar even slapen , kan het goed in werken ( mag 45 min niet eten daarna ) dan maar late lunch en opschruiven van eten vandaag in de hoop dat het werkt

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de tandjes!
    De volgende gaan een stuk makkelijker heb ik gemerkt.
    Mijn meisje heeft er nu 6, en nummer 7 is onderweg.

4 tandjes door in 2 weken tijd ;) ze heeft er nauwelijks last van gehad.

7. lennylenn

@wupped: mag ik vragen wat voor druppeltjes je gebruikt? zal ze ook maar in huis halen voor het geval dat hij er wel last van krijgt.

@singlemommy22: zo wat heeft jouw kindje al veel tandjes!!! goed zeg. hier pas de eerste 2 en hij is al bijna 8 maanden.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    HAHA geweldig moment he!!

Bij Gijs is er onderin een klein scherp puntje te voelen.. Daar zijn heel wat tranen aan vooraf gegaan..

Viburcol ( zetpil) heeft hier goed geholpen .. 't Kwartje van "oh shit.. t komt door tandjes" viel iets laat.. Dus 1 dag echt lopen te klooien met een huilende/jengelende/ kwijlende Gijs..

Ben zo benieuwd naar hoe t eruit ziet als zn tandje groot is:D:D

Chamodent ( vsm druppels) en dentinox ( druppels die je met wattenstokje op t kaakje smeert) had ik al in huis en gegeven, maar niet op t goede moment.. zo blijkt nu..:):(8)

9. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss

Dentinox heet het maar ik moet zeggen je mag maar 4x per dag gebruiken, ik doe het nu na het eten er op want kind mag 45 min niets eten en drinken. maar zodra het eten of drinken krijgt dan is het kort er na weer brullen , maar kan ook aan daan liggen.

doordat het lekker is wordt daan beetje duf en daar kan hij slecht tegen

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Gefeliciteerd! En ook gelijk 2 wat goed!

Mag ik vragen hoe lang die periode van slecht uit de fles drinken, jengelen, huilerig etc heeft geduurd?
    Ik dacht namelijk dat Aaron weer een oorontsteking had, maar zijn oortjes zijn schoon. Er zitten wel veel tanden aan de oppervlakte, maar nog niks door.

11. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Daan heeft al sinds zijn 2de maand last van het feit dat die tanden hun plek in nemen. maar pas echt een week dat ie snachts ook wakker werd en op de dag steeds sneller moe was en jengelig.

het huilen is gister begonnen omdat de puntjes vd tandjes er door zijn en vd 2 de tand bijna. dus het doet gewoon zeer

positieve is dat daan wel koude vloeistof nu uit fles drinkt weer en zowaar net zijn laatste papbord heeft gegeten. terwijl zijn avond eten nog een no go was

het is zo en zo per kind verschillend. me ma zei net nog dat ik er niets een krimp als baby om heb gegeven en gewoon op e bevroren bijtring zat te kouwen

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron heeft er ook al last van sinds hij 3,5 maand was geloof ik.
    Dus elke keer denk ik weer: Ja er komt er één en dan komt er toch niks hihi.

13. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Whaha ja dat ken ik wel heel erg, al helemaal in shock van wat bij 2 maand al maar ja kijk nu 6 maand en daar zijn ze dan

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

en ook nog twee tandjes tegelijk wat goed!
    Is zo'n schattig gezicht van die tandjes lachen!

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
  16. lennylenn

slecht uit de fles drinken begon eingelijk al een hele tijd geleden maar dacht toen dat ie gewoon aan het klooien was. ik denk dat het toch wel vanaf de 4e maand zo ongeveer begon met slecht drinken uit de fles. daarna is het ook weer een tijdje goed gegaan hoor.

jengelen en huilerig had ie niet tot vandaag dan. maar hij heeft het nu dubbelop. de tandjes die doorkomen en een "voedselvergifging..jaaaa hoe komt dat zul je denken. nou ik had een broodje met vis bij de visboer gekocht en die ging ik thuis opeten. toen mocht maddi van mij een klein stukje vis proeven. nou diezelfde nacht hing ik kotsend boven de pot. heb alles eruit gehaald wat erin zat en kon niks meer eten. de volgende dag had maddi het. dus nu is hij erg zwakjes en hangerig en huilerig. voel me zo ontzettend schuldig!! klein stukje kl*te vis.

Deel Deze Pagina