hoi meiden. we zijn er nog lang niet uit. dit komt vooral omdat mijn vriend en ik nogal verschillen van smaak. ik heb hier even een lijstje gemaakt met de namen tot nu toe en ben benieuwd wat jullie het leukst vinden.
Ik heb gekozen voor Nora. De eerste 3 namen en Gracie vind ik te engels/amerikaans, Nienke vind ik te ouderwets en Noa te populair.
Ik heb gekozen voor Ruby (ga je het uitspreken als Ruubie of als Roebie?), maar ik vind Nora ook leuk!
@emyD we zijn nog niet echt uit de uitspraak. als het de naam Ruby gaat worden zal dat nog een groot discussie punt worden ben ik bang. ik vind namelijk Ruubie het leukst maar mijn vriend Roebie.
noa is leuk en kaylee dat kun je ook anders schijven zoals kaylaigh ofzoiets geloof ik .. vind ik zelf mooier geloof niet dat ik het goed getypt heb maar vind t wel leuker als je t wat apparter schrijft
Noa is een beetje uitgekauwd momenteel. Op elke hoek van de straat heet er wel ene kindje Noa Gracie alleen leuk als je in am of en woont. Anders lijkt het gek ( Crazy )