Hallo allemaal, Ik wil graag even jullie mening over een meisjenaam.. Wij hebben een zoontje Bas en de jongensnaam staat al vast. Over de meisjenaam hebben we nog wat discussie, dus ben heel benieuwd wat jullie vinden en waarom! liefs
Ik vind Mara de leukste naam. Ze passen alledrie bij Bas, maar ik vind het jammer dat je Lieke en Sanne zo vaak hoort. En als je het belangrijk vind, ik vind Lieke het leukste bij Bas staan!
Ik zou gaan voor Mara, omdat ik Lieke en Sanne wel leuk maar niet bijzonder vind. Ik de heb een neefje met de naam Bas. Hij heeft een zusje Lana.
Even getwijfeld, toch gekozen voor Bas en Lieke! De ie-klank vind ik in dit geval verfrissend naast Bas in tegenstelling tot Mara en Sanne (tweede keuze).
Lieke al hoewel ik een naam uit top 5 toch niet echt leuk/ideaal vind. Sanne en Mara zijn niet mijn smaak. Eigenlijk kunnen ze alledrie goed bij Bas.
Bedankt voor de reacties tot nu, erg leuk om te zien wat jullie leuk/mooi vinden. Mijn man en verschillen namelijk van mening en heb al voor de grap gezegd dat we de uitkomst van de poll zullen volgen.. Ben benieuwd!
Ik vind Mara het mooiste klinken bij Bas. Maar het nadeel vind ik de betekenis van Mara: bedroefd/bitter. Ik weet niet of ik dat aan een kindje mee zou willen geven...Mijn 2e keus is Sanne.
Bedankt voor de reacties toe nu toe! De betekenis van de naam Mara is inderdaad iets wat wel meespeelt en wij ook wel belangrijk vinden.
Bedankt allemaal voor jullie stemmen! En de naam wordt... Lieke! Eigenlijk stond deze naam ook al vast alleen begon ik te twijfelen, zelf vond ik Sanne ook erg mooi. Voor mijn man is Lieke dé naam en zelf ben ik ook weer overtuigd door de poll.. Bedankt!