Hoi Meiden, We dachten uit de namen te zijn, maar de twijfel slaat toe. We zoeken een naam voor de baby en hebben een dochter genaamd Joëlla. Spreek je uit als Jowella (dus niet Djowella) Ik heb wel de volgende wensen - mag niet met een J beginnen (vind ik kwa post niet handig) - we zoeken ook een tweede naam - initialen moeten niet raar zijn, MS ofzo - Naam mag niet eindigen op een R (is eerste letter van achternaam) - Naam die je niet overal hoort Pff beetje veeleisend misschien... Hoop dat jullie iets leuks weten, mijn inspiratie is een beetje op... Liefs ontzettendtrotse mama
Tobias Niels Aaron Levi Luuk Daniël Bram David Loreen Maureen Jasmijn Lian Joyce Lisanne Sarah Leah Febe Daphne
Fabian Aiden Niels Nigel Robin Daimy Toby Dave / Davy Mila Feline Kaylee Megan Faye Aimee Romee Senne Renske Annelie Lotta
De eerste naam voor een meisje die me te binnen schiet is Alissa. Maar dat komt omdat ik 2 zusjes ken die Joëlla en Alissa heten. Voor een jongensnaam heb ik geen inspiratie, sorry.
Bedankt voor het meedenken meiden, t valt inderdaad niet mee om een naam te vinden... DE naam zit er alleen voor ons nog niet bij. Ik denk toch dat we er inmiddels wel uit zijn, al heb ik er nog niet echt een gerust gevoel over. K laat het denk ik nog maar even bezinken, en me eerst richten op andere regeldingen !
Feline vind ik inderdaad ook erg leuk.. manlief alleen niet haha. Dus helaas, maar bedankt voor het meedenken!