We zijn er nog niet over uit.. De meisjesnaam moet passen bij Xavier. Welke naam van de poll vinden jullie het mooist, en waarom? En hebben jullie nog andere ideeën? Ben benieuwd naar de reacties..
Ah, nu zie ik de Poll, maar kan ik niet kiezen. Ik vind meerder namen passen. Julia en Feline vind ik het mooist
Ik vind Julia de mooiste naam, maar ik vind Inez beter bij Xavier passen. 't Is maar net waar je voor gaat.
Leuke namen staan er tussen! Ik vind Inez denk ik 't leukst bij Xavier, maar Julia vind ik de mooiste naam die ertussen staat. Romée en Lumée vind ik dan weer niet leuk bij Xavier, doordat 't allebei op dezelfde klank eindigt. De rest vind ik er allemaal wel goed bij kunnen!
Wat leuk, kan ik ook bij jullie naam mee spieken!! En wat een leuke namen zeg!! Een hoop ervan stonden ook op ons lijstje. Kan niet eens zo snel een favoriet kiezen...
Ik wel denk ik... Manlief nog steeds niet, maar word er een beetje moe van om steeds nieuwere namen te gaan zoeken. Terwijl ik vind dat we al genoeg mooie namen gevonden hebben! Dus hij moet maar ff goed nadenken wat hij nou wil, hihi!!