Ben benieuwd of er meer moeder hopen te worden van een derde in januari 2011 (of een andere maand dat maakt niet uit!). Ik ben zelf moeder van 2 jongens van 4 en 6 jaar, had eigenlijk over 4 wk moeten bevallen van de derde maar helaas heb ik een MA gehad in dec 09. Nu ben ik weer zwanger en wil dit graag delen met meer moeders die straks hun 3e kindje verwachten....... Wil graag weten hoe jullie je voelen enz. En hoe het gaat met de rest van de kids, heb je het al verteld enz. Hoor graag van jullie!
Hey hallo, Ik ben ook zwanger en ben rond eind januari 2011 uitgerekend van mijn 3e kindje, ik heb al 2 zoons van 4 en 6 jaar! dus dat is erg toevallig! Wat rot dat je een MK hebt gehad Ik heb het de kids wel al verteld, ik weet dat het mis kan gaan en dat heb ik de jongens ook verteld dat het nog zo klein is en dat het nog mis kan gaan. Ik ben zelf heel erg moe en pijnlijke borsten, last van mijn onderrug en soms steken in mijn banden. Verder nog niet super misselijk, wel met vlagen.
Gelukkig toch nog iemand! Zullen we een beetje contact houden over hoe alles verloopt enzo? Inderdaad wel heel toevallig dat je ook 2 jongens hebt van de zelfde leeftijd. Ik heb morgen mn 3e echo al want ik heb een cyste in mn eierstok (overgehouden aan mn vorige zwangerschap) en een MA gehad dus vandaar....... vind het wel weer erg spannend morgen en het is niet echt leuke spanning nog. De tijd dat het mis ging de vorige keer komt steeds dichter bij maar we gaan van het beste uit! Ik ben helemaal nog niet misselijk geweest heb wel licht zere borsten en ben ook eerder moe nu. Mag ik vragen hoe oud je bent? En wil je ook weten of je weer een jongen krijgt, ik denk voor mezelf van wel! Wil het deze keer wel graag weten. Nou eerst maa eens lekker slapen voor de echo van morgen. Groetjes