wat vinden jullie? wij twijfelen voor de naam van een meisje tussen Guusje en Jente maar wat vinden jullie? en Jente Jenthe of Yente Yenthe?????
Guusje! Hihi sorry dat was flauw. Als ik dan toch moet kiezen, vind ik "Jenthe" het mooist. Het ligt eraan. Als je het echt Hollands wilt houden, zou ik zeker voor de "J" gaan. Wil je het wat aparter, zou ik kiezen voor de "Y". Vind de versie met de "h" erin mooier.
Ik vind Jenthe ook mooi, maar toen ik het in je berichtje las moest ik meteen aan een jongensnaam denken... Idem voor Guusje, ik hou zelf meer van namen waarvan geen verwarring mogelijk is over jongen of meisje.
Guusje vind ik helemaal niks, heel ouderwets, en het is niet leuk voor een meisje als je naam wordt afgekort naar Guus (vooral tijdens de middelbare school) en het -je erachter vind ik ook niet mooi. Sorry als ik mensen beledig Yenthe daarentegen vind ik een hele mooie naam. De keus zou voor mij dus makkelijk zijn! Succes met je keuze.
Ik vind het allebei héle mooie namen, kan zo echt niet kiezen! Ik zou voor de schrijfwijze Jenthe gaan..
Ik vind Guusje echt een heerlijke naam, Guusje dus! Ik ken ook 2 baby'tjes die afgelopen jaar zo genoemd zijn. Echt heel leuk!
hoi ik vind guusje het leukste ( hadden wij ook , maar wij krijgen een jongen en anders yente ( net weer iets anders) spinnekop
Ik hou niet zo van namen die verkleint zijn, dus Guusje vind ik niet zo leuk. Ik zou dan voor Yenthe gaan.
Guusje vind ik echt helemaal niks, dus dan word het vanzelf de andere. Ik zou overigens wel gaan voor de Jenthe versie of anders de Yenthe versie. Dus met de H erbij. Tussen Yenthe en Jenthe kan ik eigenlijk niet echt kiezen, beide leuk, al denk ik dat ik Yenthe net iets leuker vind !