dongelen (internetstick)

Discussie in 'De lounge' gestart door Femmetje, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Wie maakt hier gebruik van?
    t Is namelijk zo dat wij op de camping geen internet hebben, en ik daar voor mijn opleiding en werk eigenlijk wel online wil kunnen zijn.
    Thuis heb ik gewoon een vaste internetaansluiting.
    Nu zijn mijn usb poorten van mijn laptop kapot, verder werkt ie nog prima. Maar voor zo'n internetstick heb je wel die usb poorten nodig, met deze stick zou ik op de camping wel online kunnen komen.
    Nu zie ik op internet verschillene abonnementen, bijv. van 20 tot 35 euro per maand, voor internetstick (dus altijd online) en je krijgt een nieuwe laptop erbij.
    Zou ik dit ook voor thuis kunnen gebruiken, zodat ik mijn andere abonnement op kan zeggen? Want 2 abonnement vind ik te prijzig worden per maand. Wie gebruikt er thuis internet via die manier, en is dit aan te raden? Ben je ook echt online of vaak problemen met de verbinding o.i.d.?

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hou er wel rekening mee dat je met dat ding een download limiet hebt! En alles wat je daar over heen gaat betaal je extra. Ik weet niet hoeveel je dan online denkt te zijn. Maar je zit er nogal eens gauw aan hoor. (downloaden betekent ook pagina's bekijken etc die "download" je in je browser nml)
    Dus ook voor thuis gebruik lijkt me al helemaal geen optie (helaas want was voor ons anders ook een mooie optie geweest)
    Wij hebben er voor gekozen om internet te laten aanleggen op de camping (stacaravan)
    Dat kon omdat er vlakbij telefoon aansluiting zat. Het is een heel gedoe geweest met de KPN (wat n balle bedrijf) Maar wij kunnen nu lekker internetten vanuit de caravan.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hebben het ook, het goedkoopste abo, de eerste 3 a 4 dagen van de maand is het prima, daarna is het traaaaaaaaag..

zitten te kijken of we het gaan verhogen, afhankelijk hoe het verder gaat met werk van vriend (en of die dus onze rekening betalen :))

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

en kijk niet op hyves of youtube ofzo want dan is hij echt zo aan zijn limiet ;)

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

ik gebruik zo een stick van t mobile voor 35 euro per maand,er komen geen extra kosten bij als je over je limiet heen gaat MAAR de van ons is super traag.

Deel Deze Pagina