Wij hebben een zoontje die Ruben Gerardus (roepnaam Ruben) heet... Aangezien mijn vriend destijds perse wou vernoemen vinden wij het nu heel moeilijk een naam vinden omdat Ruben een broertje krijgt en mn vader Klaas heet . Het moet dus een naam worden die past bij Klaas en leuk bij Ruben klinkt.. Wij dachten zelf aan Lucca of Luca... maar dat is ook de enigste naam die wij kunnen bedenken wat een beetje bij Klaas past!! Misschien dat iemand van jullie nog een idee heeft???? Gr, Diana
Hoi, Begrijp ik goed dat je de naam Klaas in de doopnaam gaat gebruiken? Bijvoorbeeld: Lucca Klaas?? Ik vind Lucca persoonlijk niet bij Ruben passen en ook niet bij Klaas. Lucca vind ik wat dat betreft te hip en te modern. Wat ik echt een leuke combi vindt is: Christian Klaas!! Maurits Klaas heeft ook wel wat. Succes ermee he!!
Klaas komt van Nicolaas, is dat geen idee? Makkelijker combineren denk ik.. In dat geval vind ik Simon en Lucas erg leuk! Luca Klaas Boaz Klaas Jonne Klaas Daniël Klaas Ezra Klaas Jinse Klaas Jelle Klaas Noah Klaas Tijmen Klaas
Tygo Klaas Menno Klaas Melle Klaas Jonah Klaas Mika Klaas Vigo Klaas Levi Klaas Caleb Klaas David Klaas Enno Klaas Koen Klaas Jasper Klaas Lars Klaas Sverre Klaas Julius Klaas Kaja Klaas Oliver Klaas
Ruben en Ian? Ruben en Daniel ? Daniel Klaas Ian Klaas Ryan Klaas Ik vind Daniel wel erg mooi bij Ruben. met 2 puntjes op de e dan...geen idee hoe dat moet hihi Ruben en Luka, of Luca vind ik ook erg mooi
Klaas heeft inderdaad als grondvorm Nicolaas. - Ruben en Stijn Nicolaas - Ruben en Lucas Nicolaas - Ruben en Luuk Nicolaas - Ruben en Sander Nicolaas - Ruben en Jasper Nicolaas - Ruben en Casper Nicolaas - Ruben en David Nicolaas - Ruben en Jochem Nicolaas - Ruben en Thijmen Nicolaas - Ruben en Julian Nicolaas
Daniel en Ian vind ik ook heel goed passen! Daar waren we zelf nog niet opgekomen.. Sinter klaas tja.......... En Nicolaas vind ik persoonlijk weer minder mooi als Klaas.