Wij hebben gisteren te horen gekregen dat ons 2e wondertje waarschijnlijk een meisje is! We hebben een zoontje die Tristan heet. Wat vinden jullie daar het beste bij passen? Ik heb nu de volgende namen: Hailey Amy Caitlyn Lieke Feline Andere suggesties zijn ook welkom Groetjes
Feline vind ik 't mooist, maar die vind ik juist weer 't minst mooi bij Tristan denk ik. Lieke gaat ook nog wel, de andere 3 namen zijn niet mijn smaak.
Ik vind Hailey, Amy en Caitlyn heel andere namen dan Lieke en Feline. Ik vind de 1ste drie namen niet mooi, maar de laatste 2 wel. Ik zou gaan voor Tristan & Feline. Ik ken ook een Tristan en Manouk, is misschien ook een optie.
Hailey, Amy en Caitlyn vind ik totaal niet bij Tristan passen. Lieke is wel OK maar heel erg saai. Feline vind ik geen naam voor een kind maar een verwijzing naar de katachtigen. Conclusie: ik ga voor Lieke.
Amy staat nummer 1 op mijn 'meisjeslijstje' ! Ik vind het alleen niet helemaal bij Tristan passen. Ik zou niet weten wat wel goed bij Tristan past. Ik vind Lieke ook leuk, maar ik ben niet zo dol op de rest van de namen in je rijtje!
Mijn dochter heet Caitlin en ik vind Tristan een hele leuke naam Dus ik vind het erg goed bij elkaar passen. Vind de namen inderdaad erg verschillend van elkaar, vind Lieke echt verschrikkelijk en zeker niet bij Tristan passen. Vind het altijd leuk als de namen op elkaar zijn afgestemd en Tristan en Caitlin zijn allebei Engelse (Walesche) namen. Succes met je keuze!
Isolde! Vind het verhaal van Tristan en Isolde zo mooi.Zal kijken of ik er een linkje naar kan vinden.
Ok,het is niet een heel blij verhaal en de naam staat ook niet in je rijtje....maar vind het wel mooi passen: Tristan en Isolde - Wikipedia
Als ik heel eerlijk bent, vind ik de namen uit jouw lijstje helemaal niet bij Tristan passen..... Wat in mij opkomt zijn namen als Arwen Tirza Gemma Mathilde maar weet natuurlijk niet of dat jouw smaak is