Gefeliciteerd! Ik had er al wel een goed gevoel over toen ik het streepje op je 2e test bekeek. Want hoe licht hij ook is, een streep is een streep. Helemaal als die binnen de afleestijd verschijnt. En nu is het helemaal duidelijk Ik lees trouwens dat een aantal het hebben over vals positieve testen van kruidvat 2v5. Maar ik zelf heb alleen maar positieve dingen gelezen over deze testen, en ook positieve ervaringen. Als er een streepje verschijnt (hoe licht ook), ben je naar mijn idee toch echt zwanger. Als je vervolgens toch ongesteld word is er denk ik wel een innesteling geweest, maar dan is het heel vroeg al weer mis gegaan.
Meides bedankt voor alle reactie's. Niks geen valse testen hier gewoon harstikke duidelijk. Heb net de CB met zw/nzw en wat denk je zwanger. Sprong een gat in de lucht want als je het zo op stik ziet hij sloeg binnen een minuut al posi uit. Nu 3 wk spannend en dinsdag ff bellen naar de ha en een afspraak voor een echo. Ik hoop zo dat het hartje klopt. ALs ik naar mijn gevoel uitga nog zeker zwanger bah wat ben ik misselijk.
o Ja jullie denken waarom nog voor de zekerheid. ik had deze nog leggen kun je hem beter gebruiken. EN het zat me toch niet lekker met die testen want die van de dirx duurde erg lang en hij liep niet lekker door de urine bedoel ik.