Jongensnamen. We willen een engels uitgesproken jongensnaam. Dit zijn de opties die nu openstaan -Leroy -Jessey -Diëgo Wat vinden jullie de mooiste en waarom? Bij de namen van de huidige kids valt haast niet te matchen dus daar kijk ik niet naar. Zijn zoon heet Sem, mijn dochter Rebecca (officieel engels uitgesproken, maar wordt hier al snel nederlands uitgesproken wat ik verder prima vind).
Onze zoon heet ook Sem Toen ik zwanger was van hem had ik de namen Jessey en Diëgo ook op mijn lijstje staan Ik kies toch voor Jessey
Ik kan niet goed kiezen, ze zijn allemaal niet mijn smaak. Dan toch maar Jessey, maar het liefst nog zonder die y .
Diëgo. Maar daar is niets Engels aan, hoor, hartstikke Spaans! Daarom vind ik die naam het leukst, klinkt wel exotisch.
ja ok, maar bedoelde eigenlijk ook meer geen echt nederlands uitgesproken naam, maar een internationale naam.
Vind Diëgo ook het leukst.. lekker stoer. Jessey vind ik meer voor meisjes.. misschien omdat me broer zn dochtertje zo heet en Leroy vind ik persoonlijk gewoon niet leuk
Ik vind Diego juist het minst leuk. Niet om de naam zelf, maar ik vind m gewoon niet zo passen bij de andere namen.
Ok, maar het hoeft niet te matchen met andere namen. Dit kind is zijn eigen persoon met zijn eigen naam. Het boeit mij echt niet of zijn naam wel goed bij die van zijn broer/zus past.