wat vinden jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wow, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

OMG! Ik word helemaal verdrietig van sommige reacties hier :(

Vooropgesteld: TS; ik snap dat als je al plannen hebt met iemand anders je geen zin hebt om dat op het laatste om te gaan gooien, daar ben ik het met anderen eens.

Maar ik hoor veel dingen mensen zeggen als "niemand mag in het kamertje van mijn kindje slapen voordat hij/zij zelf daar heeft geslapen"

Ik heb hier ook al een tijdje de kinderkamer klaar staan en al twee kleine kindjes hebben in het ledikantje geslapen.
    Ik wil mijn kind opvoeden met het idee dat je hart en huis altijd voor je vrienden en familie open zou moeten staan, en op dit moment heeft mijn kleine al een heerlijk privé-waterbedje, dus waarom zou ik godesnaam dat leegstaande ledikantje niet laten gebruiken door een lieve kleine gasten? Gezellig toch juist?

Of snap ik iets niet?

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik had dat ook niet gewild hoor, je maakt met al je liefde een nestje klaar voor je kleine kindje, en als dan al iemand anders daar in gaat liggen.... Nee absoluut tegen mijn gevoel in!!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik geloof dat het hier niet gaat om t feit dat er kindjes in een ledikantje liggen. maar begrijp dat t om wat oudere kindjes gaan die als ze wakker zijn de kamer overhoop trekken. (zouden mijn kinderen vrees ik ook doen.) maar ik zou niet bij iemand met kinderen gaan logeren die hoogzwanger is. mede omdat ik weet hoe ik me zelf zou voelen.
    maar TS had aangegeven dat ze het niet fijn vind om op dit moment nu alles eigenlijk klaar is weer overhoop te trekken. kan me voorstellen dat ze er de fut niet meer voor heeft. ik heb t nog niet klaar en nog niet de fut om t klaar te maken hahahhaha:D

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ik heb meer dan genoeg liefde voor én mn kindje én (de kindjes van) mn gasten hoor :p

ik zou het ook echt heel erg vinden als mijn kindje niet in het bedje van een nog-ongeboren ander zou mogen slapen... maar goed; mening verschillen blijkbaar

en @cherie: ik zei toch ook juist dat ik TS' standpunt wel begrijp, maar een aantal reacties van ánderen niet.

5. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Precies:)

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik vind het heel normaal dat ze niet wilde dat die kindjes op de kamer van de kleine gaan liggen, en al helemaal niet in het ledikantje!! Kijk het is allemaal zo nieuw en spannend als je een baby krijgt en je wilt dat het perfect is! Zwangere vrouwen zijn nou ook nog eens erg emotioneel, ik begrijp het volkomen!!! Ik vind het nu niet meer zo erg als er iemand anders in het bedje van de kleine gaat liggen, ma mijn schoonzus wilde haat kleine ook in het ledikantje van onze ongebore baby liggen, nou mooi niet hoor!!! wegwezen! Dat is voor mijn kleine en ik wil dat het perfect is! Dus ik snap het wel, ma goed dat was niet helemaal de vraag van TS dacht ik...

Fijn dat het nu is opgelost TS, snap helemaal dat je geen zin had om je plannen om te gooien! Ook als je niet zwanger bent zou ik het vervelend vinden als ineens alles om word gegooid omdat mijn schoonzus wil komen, dan had ze ma eerder moeten melden. Hier is iedereen welkom. Ma ik hou niet van plotselingen wijzegingen van plannen di je had staan.

Geniet lekker van de feestdagen!!! en vooral straks van je kleintje als die geboren is!!!:)

Liefss Adorable

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik ben blij voor je dat het is opgelost..ik begrijp je helemaal! ik zou het ook absoluut niet willen! Gewoon het feit dat je misschien wel eerder naar bed wil! En dat niet kan omdat je rekening moet houden met andere! Want zo is het meestal toch! Een vriend van mijn vriend belde ook..ja wat ga je doen met oud en nieuw want dan kom ik langs! Nou sorry maar daar heb ik geen behoefte aan...hoe ik me nu oud en nieuw voorstel is..om 12 uur ff vuurwerk kijken en misschien om 12.30 al naar bed! Ik hou het nu al niet eens vol om tot 23 uur op te blijven! En ik weet hoe die vrienden zijn..die gaan lekker zitten drinken en zijn dan om 4 uur nog niet weg...en daar zit je dan tussen als nuchtere die helemaal geen behoefte heeft aan drukte.. Ik had het al eens meegemaakt aan het begin van de zwangerschap rond de 13 weken op mijn vriends verjaardag...pff er blijven toch altijd vrienden zitten die gewoon geen rekening met je houden omdat ze gewoon niet in de gaten hebben dat je een stuk moeier bent dan normaal...uiteindelijk heb ik een paar keer moeten zeggen....gaan jullie zo weg ik ben echt heel erg moe!
    En mij kan het wel voorstellen dat je niet 2 kindjes in de babykamer wil laten slapen nu je eigen kindje er nog niet is..heeft niets met houden van te maken maar de babykamer is toch iets speciaals voor jezelf nog..vooral bij je eerste kindje denk ik dan...

Deel Deze Pagina