Degenen die bij hun 1e kindje geen enkel streepje hadden: hoe was dat bij de 2e? (Ben benieuwd of ik deze keer streepjes kan verwachten)
Waarschijnlijk niet iets wat je wilt horen haha. Bij week 31/32 begon het. En het jeukte verschrikkelijk. Maar had ook een megabuik ivm de tweeling he.
Alhoewel dit mijn eerste is, denk ik wel dat het ermee heeft te maken idd hoe groot je buik word. Heb bv wel overstimulatie gehad en daarbij een buik van 107 cm omtrek door het vocht, niks te zien. En nu bij de zwangerschap bij 114 cm begon hij te knappen. Het jeukt idd behoorlijk haha.
bij de 1e en 2e niks en nu bij de 3e ook nog niks, volgens de vk heb ik een soepele buik dus misschien dat het daar mee te maken heeft.
Bij de eerste helemaal niks en nu ook niks te zien. Ik verwacht ook niet dat ik ze de laaste 5 weken nog krijg. Met nu een buik omvang van 97 cm. En 8 kilo aangekomen.
Bij de eerste geen strepen op m'n buik. Een paar op m'n bovenbenen, maar volgens mij zaten die er al. Ik had enorme dikke buik en was 25 kilo aangekomen. Nu ben ik 36 weken zwanger van de tweede, ben inmiddels 'nog maar' 10 kilo aangekomen en zie ook nu nog geen strepen.
bij de eerste helemaal geen striae, mijn buik was best klein, ben benieuwed hoe straks gaat. ik smeer me wel elke keer als ik douch in. ik hoop dat er niks komt.
Bij de eerste niet en tot nu toe ook niets en dat zal nu ook wel niet echt meer komen denk ik...gelukkig maar....
O ja heb wel beide zwangerschappen elke dag mijn buik ingesmeerd... Weet niet of het helpt maar kan nooit kwaad toch?? Met weleda olie...gewoon de kleine proefflesjes, die je kunt aanvragen..hihi