Ik neem aan dat je uitspraak als djaimy bedoelt?! Ik vind het een vlotte meidennaam, maar dan gewoon Jaimy. Waarom altijd zo raar geschreven
Sallie, ik heb er punten in gezet zodat de naam niet gegoogeld kan worden Ik droomde over de naam maar dan bij een jongen, vandaar mijn vraag.
Helemaal mee eens. Vind het zo raar staan, die D voor de J - snap dat echt niet. Oh, en Jaimy vind ik dan wel echt een meisjesnaam. Voor een jongen zou ik eerder Jamie doen.
Was alleen maar een vraag we hebben meerdere namen en deze op de twijfellijst, maar die halen we er dus af
Ik vind het voor zowel een jongen als een meisje heel goed kunnen. Ik vind het wel een leuke naam. Jamie vind ik de mooiste schrijfwijze. Met een D ervoor vind ik een beetje gezocht.
Djaimy vind ik niet mooi, Jaimy voor een meisje en Jamie voor een jongen zijn misschien betere opties?
Jamie voor een jongen vind ik super stoer deze naam staat ook op mijn lijstje , mijn man vind het helaas een meiden naam
Jamie vind ik het mooist. Heel lang een van mijn leukste namen geweest. Maar dan wel voor een meid. Voor een jongen vind ik Jamie minder leuk. Ook de schrijfwijze Jaime vind ik leuk (J'aime is Frans)
j'aime is frans ja, maar geen hele zin, dus ik snap niet helemaal wat daar dan mooi aan is.... (maar dat kan natuurlijk aan mij liggen )j'aime is 'ik hou van'. je t'aime is 'ik hou van jou'...... Ik ben het trouwens met de meesten eens dat Jaimee meer voor een meid is, en zonder D moet.
Jamie voor jongen, Jaimy voor meisje. Dj.. vind ik sowieso een überfoute combinatie, alsof mensen niet snappen hoe je een naam moet schrijven/uitspreken. Vreselijk.