je kunt haar toch gewoon bellen en zeggen dat ze beloofd heeft om het gratis te doen? snap het probleem niet zo??? miss is ze het wel vergeten... of ze is net even wat minder beleefd als jouw... en denkt miss dat jij het bent vergeten en dat ze nu een prijs kan vragen... En als je het niet noodzakelijk vind en je moet toch betalen , dan zou ik het niet doen hoor!
gewoon eerlijk zij en zegge dat je het te duur vind,, vind het trouwens ook een beetje duur veel zaakjes hier zijn een stukkie goed koper 20 a 25 euro
Laat je alleen de nagels laten zetten als wederdienst? Of omdat je graag acrylnagels wilt? In het eerste geval zou ik ervan afzien en gewoon gezellig op de thee gaan. Je krijgt namelijk ook de kosten van het bijvullen of verwijderen. In het tweede geval zou ik haar gewoon bellen en bespreken waarom ze ze eerst gratis zou zetten en nu 35,- vraagt. Met een vriendin zou je dit gewoon moeten kunnen bespreken lijkt mij.
Zoals de meeste hier zeggen, gewoon eerlijk zijn. Gewoon haar eventjes bellen en zeggen dat je eigenlijk begrepen had dat ze het gratis voor je zou doen. Als je gaat voor 'de lieve vrede' neem je het jezelf en haar kwalijk. Ook niet mee wachten trouwens, je maakt er meer van dan het is, als je even belt zal je zien dat er niets aan de hand is.
dit zou ook mijn antwoord zijn. ik zou ook gesmst hebben hoor, even checken of het nog wel gratis zou zijn. Dat had ze ook beloofd. misschien maar goed dta je het gevraagd hebt van te voren anders had ze ze gezet en had jij 35 euro moeten betalen. dan is het moeiljker om dan nog te zeggen dat ze het gratis deed.zou ook even smsen dat je had begrepen dat ze het gratis zou doen.
Dit vind ik wel een hele goede, en dan even afwachten wat ze terug stuurt. Stuurt ze terug dat het toch 35kost, zou ik zeggen dat je ervan afziet. En als ze zegt ohja, dat is ook zo, zou ik terugsturen van ach joh geeft niet, ik was het ook even vergeten.
Haha, maar het is ook wel lastig hoor. Laatst vroeg de nieuwe vriendin van een vriend van me of ik het leuk zou vinden om samen een avondje filmpjes te kijken en gezellig te frunniken met haar en make-up enzo... Nou het is een aardige meid, het is best gezellig als ze mee komt met die vriend van ons, maar daar mee af. Hoef geen vriendschap met dr. Dus vond het heel moeilijk wat ik moest zeggen. Want zeg ik ja, probeer ik onder een afspraak uit te komen en als de afspraak uiteindelijk is geweest zal ze opnieuw aansturen op een afspraak. Zeg ik nee kwets ik iemand. Heb uiteindelijk gezegd dat ik en mijn vriend door zijn ploegen al weinig tijd samen hadden dus dat het me een leuk plan leek, alleen dan met zijn vieren (ik, mijn vriend,zij en haar vriend) en toen keek ze heel beteuterd. Agoss..
Ik had gewoon gesmst, ik dacht dat het gratis was omdat je dat toen had beloofd, of bedoel je dat ik de volgende keer 35 euro moet betalen voor het bijwerken? Zoiets
Ik vind het eigenlijk niet zo handig dat je gevraagd hebt wat het kost. Veel mensen voelen zich bezwaard als iemand zoiets voor een ander moet doen en rekenen daardoor wat geld (typisch gevalletje van op een verkeerde manier voor een ander denken). Dus misschien denkt zij dat jij je bezwaard voelt als ze het gratis doet. En weet je wel zeker dat je niet heel goed bedoeld hebt geroepen: Nee joh, ik betaal je natuurlijk gewoon! Omdat je je opgelaten voelde toen ze het gratis aanbood?