haai haai! ik ben een maand geleden bij de tandarts geweest, had een inimini gaatje, was echt een vlekje zei hij, maar die heeft ie gevuld, en daarnaast zat een zwarte amalgaam vulling die heeft ie vervangen door een witte. Maar nu een dikke maand later is het nog steeds gevoelig met koud en warm drinken/ eten.. is dit normaal??????????? elke keer als ik mijn mond spoel na het poetsen of een slok water neem doet t pijn :x:x:x liefs muis
ik zou ff naar de tandarts bellen want volgens mij is het niet goed. Ik heb het ook een keer gehad maar dat was een wat groter gaatje en toen bleek mijn wortel dood te zijn. dus moest een wortel kanaal behandeling.
Ik zou me er geen zorgen over maken. Heb ik ook gehad, gaatje/bijna gaatje gevuld met zo'n witte vulling en maanden later nog last. Hoort erbij, heb ik me laten vertellen door vele mensen om me heen en door de tandarts. En het klopt hoor, maanden later werd het minder, maar eerlijk is eerlijk, het blijft bij mij een gevoelige tand (of zou dat komen omdat er een jaar na die tijd een ontsteking in die tand kwam) Ik dwaal af, het is een bekend "probleem."
Mijn tandarts vertelde ook dat het normaal was. Duurde echt een paar maanden voordat ik de kies niet meer voelde nadat er een klein gaatje was gevuld.
jep ik heb hetzelfde in mijn voortand, ook zo'n gevoelige plek maar zag er op zich goed uit vond mijn tandarts dus daar vertrouwen we maar op