Ik ben nog niet zwanger, maar wie weet kunnen jullie mij alvast op ideetjes helpen voor een jongensnaam. Ik had al een topic gemaakt omtrent de naam Fynn, maar wil mijn zoektocht graag uitbreiden! De wensen: - 3 of meer lettergrepen - Liefst niet veel voorkomende naam Meer wensen hebben zijn er niet! * Meisjesnaam staat al vast! Ben benieuwd naar jullie ideetjes!
Ik zal m'n best voor je doen om iets uit m'n ellenlange excel bestand met namen te halen 3 lettergrepen of meer? -Alexander -Benjamin -Boudewijn -Christian -Christopher -Constantijn -Damiën -Etiënne -Emmanuël -Emmeric -Florian -Fabian -Fredric Ferdinand Gideon Gabriël Jeremy Julian Jonathan Julius Joshua Lodewijk Maximillian Olivier Phineas (evt roepnaam Finn/Fynn ?) Roderick Raphaël Sebastian Samuël Silvester Valentijn William Waldemar Wel een beetje kaknamen zijn het geworden, weet niet of dat de bedoeling was hihi! Hoop dat je er wat aan hebt
Een lijstje vrij uiteenlopende namen (maar wel allemaal 3 of meer lettergrepen) Alexis Anthony Armando Bastiaan Damiaan Dimitri Dominic Dorian Elias Emilian Eskander / Iskander Filemon / Philemon Filippe / Philippe Giovanni Giuliano Heldemar Ingemar Jeremiah Joachim Juliën / Julien Jurrian Kazimir / Kazimier / Kazemier / Cazimir / Cazimier / Qazimier Kyano Kyllian Lancelot Laurentijn Leander Lorenzo Marcello Matteo Matthias Melchior Michaël Morrison Nathaniël Quintiaan Sanderijn Sebastiaan Severijn Silvian Süllivan Timothy Tobias Valdemar Vladimir Xylander Yonathan Succes!