Hoi, ik merk de laatste dagen dat ik me behoorlijk slecht kan focussen op mijn werk en dat ik erg chagerijning kan worden op mijn collega's als ze me storen tijdens mijn werk. Ik snauw ze nog net niet af haha. Ik heb soms gewoon een soort van black-out, dan ben ik blij als ik mijn eigen naam nog weet bij wijze van spreken. Ik probeer er mezelf niet de schuld van te geven en er mild naar te kijken en met een knipoog. Maar soms is dat wel lastig. Herkent iemand dit? En wat doe je er aan?
Ja heel herkenbaar Het hoort er helaas bij (combinatie van vermoeidheid, hormonen en de impact van het weten dat je zwanger bent denk ik). Probeer niet te veel van jezelf te eisen. Je lichaam is nu ook hard aan het werk!
herkenbaar, ik heb net een nieuwe baan en moet vreselijk mijn best doen, ik heb de 1e klacht al binnen van iemand die mij erg onvriendelijk vond, was niet eens zo bedoeld maar ik was me aan het concentreren en kan nu ik zwanger ben echt maar 1 ding tegelijk. ik hoop dat ze me niet te snel ontslaan omdat ik zeker weet dat dit na mijn zwangerschap weer weg is. dan heb ik ook nog een jaar proeftijd, slik.....maar herkenbaar dus
Ik had er ook last van en ik heb het met mijn collega's besproken. Gewoon gevraagd of ze een beetje in de gaten wilde houden of ik niks belangrijks vergat. Ik werk in de zorg, en een foutje met medicatie is zo gemaakt. Die heb ik dus ook een poosje niet meer gedeeld, omdat ik zo bang was dat het fout zou gaan. Vanaf een week of 15/16 ging het weer beter en kon ik weer gewoon alles tegelijk....
Ook ik heb (er nog steeds) veel last van (gehad). Op mijn werk schreef ik veel op in mijn agenda als ik dingen op of voor een bepaalde dag moest regelen. Verder heb ik die gele memootjes verslonden. Ze zaten overal en ook nu nog met het halen van boodschapjes en andere dingen die ik moet regelen schrijf ik het meteen op zodra ik een vraag krijg. En het lekkere is dat je de briefjes ziet verdwijnen. Kan je weer trots zijn op jezelf. En wees er wanneer dat kan open over dat je er last van hebt. Begrip doet wonderen. Succes!