links: Ruim 4 jaar ben ik alleen geweest Maar nu is het heel groot feest Na vele nachtjes dromen Is het moment gekomen Ik heb ontzettend veel pret Want mijn ledikantje is weer bezet Op mijn tenen kijk ik over het randje En zie een heel lief klein handje Dag lief broertje/zusje van mij Ik ben erg blij met jou erbij je grote broer ons adres peetoom: NAAM peettante: NAAM rechts: tussen al het speelgoed en de hond kruipt straks weer een baby rond op DATUM is onze zoon/dochter geboren NAAM doopnamen papa, mama, grote broer wat vinden jullie? kan dit? is het gedichtje van grote broer niet te groot/lang? en waet vinden jullie van de rijmende regel op de rechterkant. vid hem geweldig maar na tig keer lezen lijkt het net alsof het niet klopt ofzo.
Ik vind het giedichtje voor links wat aan de lange kant, maar dat is persoonlijk. Op een rustigere achtergrond kan het beter dan op een motief oid. Het gedichtje aan de rechterkant vind ik helemaal leuk!
binnenkant is gewoon wit. dus wat dat betreft kan het. kleur lettertype is groen of oranje (zijn we nog niet helemaal uit). zitten nu te denken het eerste gedichtje in te korten. Ik heb ontzettend veel pret Want mijn ledikantje is weer bezet Op mijn tenen kijk ik over het randje En zie een heel lief klein handje Dag lief broertje/zusje van mij Ik ben erg blij met jou erbij