Beetje aan het brainstormen voor een vriendin. Ze wil misschien vernoemen naar beide moeders/oma's; J*oke en A*nna. (even met * i.v.m. google. Je weet maar nooit!) Onze opties: Joanna Joanne Annejo (twijfel geval) Anke (nee) Jona Het is nog niet bekend of het een jongen of meisje is. Zien jullie nog een mogelijkheid die wij over het hoofd hebben gezien?
Johanna gewoon Daar zijn beide namen van afgeleid! Mijn 1e dochter gaat wss Johanna Helena Sophia heten, en dan roepnaam Anna Mijn moeder heet ook JOke,dus daar is ze dan naar vernoemd Voor een jongen weet ik weing andere opties, helaas!
Joanne vind ik perfect! Jona ook wel ok. Anke/Janke kan ook nog, maar vind ik niet mooi. Namen die wat verder van de twee originelen af staan: Akke Anja Jana Jane Janne Jenna Joalina Joan Joënna Joënna Jolena Joliana Joliena Jolina Jonna Jonne Josephina Josina Jovana Jovanna Jovina Kaja Nanne Nena Nene Nenne Noa Noënna Noja Nona
Oh en voor een jongen.. Anjo Anno Jan Jano Joene Jon Jonah / Jona Jonan Jonne Kaän Kaja Kajan Kane Kean / Kejan Keo / Kejo Koan Kojan Nanne Neo Noah Noan Onno
Jona is wat mij betreft een jongensnaam, vinden jullie ook? Bedankt verder voor alle reacties! Jeeee veeeeel! Ik mail ze door aan mijn vriendin!
Jona vind ik best een leuke jongensnaam! En Joanne zou wat mij betreft echt nr. 1 zijn voor een meisje
Jonna!! of Joan (op z'n engels uitgesproken) Jona vind ik eigenlijk ook meer een meisjesnaam, maar vind het wel kunnen voor een jongen. Jonas vind ik leuker.
ik dacht meteen aan joan (spreek je engels uit als jo-ann)!! vind ik een prachtige meisjes naam!!!! een oude vriendin van me heet zo en vroeger zei ik altijd : als ik later groot ben, noem ik mijn dochter net als jouw! haha voor een jongen dacht is aan: jonathan jonas anjo (nadeel is dat je an al gauw om draait naar na) je kan de letters ook husselen : Sonja jarno succes
Jonathan vind ik echt een super toffe naam!! Daar zou ik echt voor gaan! Maar nadeel is wel dat je dan echt moet puzzelen voor de vernoeming (oké, Joke is er wel duidelijk in te vinden, maar Anna hier en daar de letters verspreid ), dus ik denk niet dat oma dan denkt "Oo, ik ben vernoemd!". Als je het erbij vertelt zal ze het wel zien en waarderen hoor, maar ik vind dat dan toch niet 'echt' vernoemen , maar waarschijnlijk ben ik daar heel ouderwets in hoor!