Kan dat? (k vind alle bloemennamen zo onwijs leuk, maar vraag mij af of dit wel kan icm een bloemenachternaam..... kan Madelief de Bloemenachternaam? verder vind ik nog 1 naam ontzettend leuk maar dat is al de tweede naam van mijn nichtje (dochter van mijn broer)...ook niet zo handig vrees ik...
Nou ik er over nadenk, ik kende vroeger een Fleur Roos. Nooit bij stilgestaan dat het twee keer bloemen waren!
Gewoon opschrijven. Kijken hoe jullie het vinden staan. Paar keer hard op zeggen. Misschien met je broer overleggen, dat je die naam ook mooi vind. En hun gebruiken hem toch als 2e naam. Dus niet als roepnaam neem ik aan.
Nope... ik vind het niets.. Een vriendin heet (vertaald) Bloem van de tuin en dat is toch maar iets aparts.. Altijd blijf ik het gevoel houden 'die ouders waren zeker de leukste thuis'... vooral ook omdat haar broertjes Pieter-Bas en Daan heten...
hm nog heel erg in dubio...naja we hebben nog ff de tijd maar toch...misschien idd goed idee om de andere naam te overleggen met mijn broer het is gewoon zon mooie naam en past goed bij onze zoon en dochter, tis niet heel origineel omdat hij hem al heeft voor zijn dochter maargoed...en als iemand nog een mooie naam weet.....liefst met de M.... is het ook goed (liefst niet teveel voorkomend dat hebben we nl bij onze zoon en dochter ook) @cygnet ben nu wel heel benieuwd hoe dat meisje heet)