Ik twijfel enorm aan de naam Levi, ik vindt het een super leuke naam, en mijn vriend ook, maar is het ook nog een leuke naam als je jaar of 30 bent? Wat vinden jullie? Wij hebben nu: Levi Jayden leuk of niet? moeilijk moeilijk moeilijk haha
Levi vind ik erg leuk, ook voor een volwassen man! Jayden vind ik helemaal niets, maar opzich vind ik de combinatie prima kunnen.
haha ik vindt jayden wel heel leuk, maar niet als roepnaam, die hoor je tevaak, levi trouwens ook maar niet zo vaak er zijn bij ons deze week 3 baby,s geboren die jayden heten :O heeeeeeeel populaire naam dus hihi
Pffff persoonlijk word ik nogal moe van dat soort namen. Waren van t weekend in een zwembad en ik hoor alleen maar om me heen 'levi !', 'jayden !', 'thomas !', origineel hoor... En het ergste is haha; dat ik levi en jayden op zich best leuke namen vind maar ik word er gewoon een beetje 'dwars' van maar goed als het voor jou DE namen zijn moet je het gewoon doen hoor !
HAHA dat mag je vinden hoor, iedereen heeft recht op en mening ik vind het super leuke namen Maar je hebt wel gelijk hoor, je hoort ze vaak
Vind het heel leuk! Ook bij elkaar! Klinkt lekker vind ik! En ja de jayden namen hoor je vaak maar ik vind ze SUPER! En zo denken meer mensen want anders zou je ze niet zo vaak horen ook levi voor een volwassen man vind ik kunnen! Succes!
leuke namen allebei! Zoonlief heet dus Jayden, en Levi zou ik zo op het lijstje zetten voor een broertje van onze kindjes En het gaat erom wat jíj, bedoel júllie leuk vinden he.. En of Levi over 30 jaar nog leuk is? of dat het bij een volwassen man staat? hoeveel kindjes die Milan, Zoë, Novi, Amy ik noem maar wat heten, heten dan ook over 30 jaar zo.. je krijgt dan een hele andere generatie namen, dus dan is het 'gewoon'...