ben op zoek naar van die leuke geboortekransen. van stro/hooi weet iemand waar je die kunt kopen? vind ze zo geweldig. groetjes susanne
http://www.3d-geboorteborden-4u.nl/inde ... age374.htm Deze site heeft mooie kransen en je kunt ze zelf ook maken. Als je googled op geboortekransen krijg je heel veel resultaten probeer maar eens. Succes
thanks! heb al gegoogled maar dacht misschien heeft er iemand hier nog super ideeen. maar helaas. groetjes susanne
Wat een leuk idee, wij zagen die borden in de tuin al niet zitten, maar zo'n geboortekrans voor het raam is super. Ik ga ze wel proberen zelf te maken, moet kunnen !
Voor degenen die het zelf willen maken, heb net zelf eentje gemaakt. Ik had dit idee al 1 jaar voordat ik zwanger werd, dus had met kerst (toen ik wel zwanger was) een krans gekocht. Bij de wibra hebben ze nu van die bloemen die ik eraan heb vastgemaakt (van stof/tule). een paar kralen op een draad en een paar lintjes en oh ja nog een babytje onderaan gehangen (was ook een kerst artikel eigenlijk voor de boom dus) en het ziet er eigenlijk (vind ik zelf ) best wel leuk uit.