Ik heb 'goede smaak' even tussen aanhalingstekens geplaatst, omdat over smaak uiteraard niet te twisten valt! Sinds ik wist dat ik zwanger was, was ook ik naarstig op zoek naar jongens- en meisjesnamen en via-via-via kwam ik op het weblog van Emma van Nifterick terecht (naamdeskundige, ze was laatst nog op tv bij SBS op commentaar en achtergrond te geven over Ariane). Vandaag heeft ze een lijst met 500 meisjesnamen geplaatst, die niet te populair, maar ook niet te exotisch zijn. Dus wellicht een bron van inspiratie voor degenen die een meisje verwachten of het nog niet weten. http://voornamen.web-log.nl/voornamen/2 ... sna_1.html
Wat een leuke site zeg! En ook onze keuze staat er tussen! Maar kijk nog even rond,, wie weet vind ik een nog mooiere naam Liefs Kiss
helaas, de lijst werd zoveel gedownload dat mijn provider begon te klagen over de hoeveelheid verkeer. ik zoek vanavond mogelijk een andere plek om 'm neer te zetten. dit is wat op haar log staat, dus moeten nog even wachten op de lijst.