We verwachten ons derde kindje, en zijn bezig met namen zoeken, ik hou van aparte namen die je bijna niet hoort..mijn oudtse zoontej heet sem, die naam komt nu veelvuldig voor en mijn jongste zoontje storm..ook die naam word nu steeds meer gegeven. Nu hebben we voor n meisje de naam Sade jaylinn Romy en voor n jongen dachten we aan Kick morrison james..onze kindjes hebben altijd drie namen, dit omdat bij de eerste zwangerschap mijn vader overleed en ik mijn zoontje naar hem vernoemde en bij mijn jongets zoontje overleed mijn broer en heb ik hem dus naar hem vernoemd, vandaar dat ons kindje nu ook drie namen krijgt. Roepnaam meisje dus Sade en Jongen Kick wat vinden jullie?
Sade vind ik erg mooi en origineel. Maar Kick vind ik eigenlijk niet zo mooi,vind het ook niet echt een naam.
kick komt hier in de buurt, Randstad wel veel voor... Ik houd ervan, wist ook niet dat het een oud hollandse naam was Meisjesnaam erg cool!
Ken een meisje die Sade heet! Erg mooie naam. Kick vind ik totaal niet mooi! Morrison James weer wel.
ik wits niet dat kick een oud hollandse naam is?? bij n naam gaat het mij niet zo zeer om mooi, meer m apart en stoer, ik zie soms namen waarvan ik denk?/ had je geen fantasie..ieder zijn smaak dat is zo, maar ik wil geen naam die heel vaak voor komt, daar hou ik niet van.
Sade vind ik erg mooi... Voor de jongensnaam zou ik misschien Morrison als voornaam kiezen ipv Kick. Super stoer!
Sluit ik me helemaal bij aan! Wat een verdriet trouwens meid, zowel je broer als je vader overleden. Mooi dat je hen door middel van de namen van je kindjes in herinnering houdt!
dat vinden mijn man en ik dus ook..moest er eerst ook ff aan wennen, maar vind het ook heel stoer. toen mijn zoontje werd geboren en ik hem storm noemde waren de meningen ook erg verdeeld, de een heel stoer de ander vond het belachelijk..
kick is echt een hele ouderwetse nederlandse naam en er worden er best wel wat geboren de naam is ook echt weer in opkomst nu NVB : voornaam Kick
Het is een kwestie van smaak. Zolang jullie het een geweldige naam vinden, is het toch goed? Zelf vind ik veel voorkomende namen niet leuk (lees verschrikkelijk). Maar het is wel zo dat als je je kind Sophie noemt je minder kans op commentaar hebt dan met namen als Vlinder of Bloem.
klopt het is ook smaak..ik hou ook niet van veel voorkomende namen, krijg er zo n standaard gevoel bij, weet niet wat het is. ik hou ook van aparte namen, en idd maar ik denk hoe je je kind ook noemt er altijd wel commnetaar is..of het nou n veel voorkomende naam of standaard naam of aparte naam is, want idd wat je zegt ieder zijn smaak
Sade, leuk! Kick, mwah... Ik houd zelf ook van de wat apartere namen, geen eenheidsworst! De hele wereld heet inderdaad al Sofie en Daan. Niets mis mee hoor, voor een ander die er wél van houdt maar ik dus niet. Morrison James vind ik wel heel leuk klinken, dus zou zelf dan idd eerder Morrison Kick James doen.
Allebei leuk, vooral de meisjesnaam! Kick moet ik nog een beetje aan wennen, maar vind m steeds leuker
Sade vind ik best leuk, past goed ook bij je andere kinderen! S.em, S.torm en S.ade, leuk! Kick vind ik helemaal niks, oud Hollands of niet een kind gaat daar zeker mee gepest worden. Morrison vind ik veel leuker.
ja we zijn er ook over uit een jongen gaat kick heten, en voor pesten hebben ze geen naam nodig hoor...als ze je willen pesten pesten ze je toch wel, kinderen zijn vindingrijk in iets vinden om te pesten