wat vinden jullie?

Discussie in 'Babynamen' gestart door joyvdh, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyvdh

joyvdh Lid

2 jan 2013
    47
    0
    0
    werkt bij vero moda
    veenendaal
    dankjewel :)

2. joyvdh

joyvdh Lid

2 jan 2013
    47
    0
    0
    werkt bij vero moda
    veenendaal
    Dankje!

3. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Ik vind het geen mooie naam, een beetje 'te'...Jazzlyn of Jeslyn vind ik wel mooi.

4. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    wat fijn dat jullie het kindje gaan houden en gewoon lekker doorgaan met namen bedenken. het is jullie wondertje en wat jullie mooi vinden dat telt.

wat is eigenlijk een tokkie naam? wie bepaald wat een naam asociaal maakt?
    ik vind het echt respectloos om mensen asociaal te noemen om het feit dat ze een naam mooi vinden. een naam zegt niks over wie je bent anders kunnen we iedereen onder de categorie asociaal zetten.

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    dit vind ik niks. te overdreven en net zoals sterre vind ik het bij een kindje passen die je bent verloren oid. en ik bedoel dat niet verkeerd!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #46 Athina, 6 jan 2013
    Laatst bewerkt: 6 jan 2013
    tja, natuurlijk zegt een naam in de praktijk niets. Maar het kan wel associaties oproepen. Bij een naam als agmed denk ik aan een turks/marokkaans kindje. Bij een naam als haddidjah, denk ik aan kerkelijk gezin. Natuurlijk hoeft dat niet zo te zijn. En wat bij de één het ene beeld oproept, hoeft dat bij een ander totaal niet zo te zijn.

Verder is er overigens weleens een onderzoekje geweest :p
    Een naam zegt waar je vandaan komt, maar meer nog wat je toekomst is » Globlog | alles over merknamen, creatie en strategie

Ik vind heavenly ook wat tokkie - net als het eerder genoemde destiny (die nog meer) . Als 2e naam vind ik het gelijk weer anders, omdat het wel een mooie betekenis is.

7. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn smaak is het niet. Maar het gaat er natuurlijk om wat jullie zelf mooi vinden! Succes met het vinden van de juiste naam!

8. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Allereerst succes met alles wat er op je af gaat komen.
    Ik vind de naam Heavenly ook niet zo mooi maar ik hoor in Amerikaanse series nog weleens de naam Neveah (heaven achterstevoren) voorkomen. Dit vind ik dan wel mooi en ook goed uit te spreken.
    Je vroeg niet om suggesties maar wilde je deze toch meegeven misschien vind je het wel helemaal niks. in ieder geval veel plezier bij het zoeken naar de juiste naam voor jullie ukkie!

9. joyvdh

joyvdh Lid

2 jan 2013
    47
    0
    0
    werkt bij vero moda
    veenendaal
    dankjewel!

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik vind het wel een behoorlijk kortzichtige mening.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jeetje zeg waar haal jij het lef vandaan?!?! Niet iedere 15-jarige is een losgeslagen puber met een legio aan problemen thuis en op school hoor.

Maar goed, on topic, ik vind het een afschuwelijke naam :) Eigenlijk geen naam maar een Engels woord. En ik associeer de naam wel met een bepaald slag mensen.. Aso of tokkie. Hierbij noem ik niemand een aso of een tokkie :p maar dit is de link die de naam in mij oproept.

12. Luja

Luja Niet meer actief

+1

Dit is een topic die slechts over een mogelijke naam voor de dochter/zoon van TS gaat, het beoordelen van haar leeftijd hebben we achter de rug.
    Als je dit per de wilt doen zoek je haar topic maar op, maar dit gekat hoort hier niet thuis.

TS, ik vind de naam mooi, maar zou hem zelf niet geven omdat ik hem te lang vind. Ik hou van namen met maximaal 2 lettergrepen.
    Maar als jullie hem mooi vinden, doen!!

13. sjak

sjak Niet meer actief

Nee, dit type naam vind ik ook niet zo mooi en ook ik heb hier ordi associaties bij, en of jullie dit nou respectvol vinden of niet :)
    Ik hou niet van namen als heavenly, keighley, destiny, cherrity, vanity, jazzlyn, savanah, charissa etc etc...
    Maar als te dit mooi vindt, dan is dat geheel haar keus. Maar ze vraagt toch onze mening? En of ze nu 15 of 35 is dat maakt toch niet uit?
    Sterkte voor jou Joy, want je zal het best nog moeilijk krijgen en gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vind het geen mooie naam

Onze dochter heet Janice en is ook Engels/Amerikaans
    Ook Hailey vind ik erg mooi en Jade.
    Misschien heb je er iets aan :)

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee vind het dus geen naam! :)
    Sorry vind het niet zo mooi.

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Helemaal mee eens!!

17. joyvdh

joyvdh Lid

2 jan 2013
    47
    0
    0
    werkt bij vero moda
    veenendaal
    Dankje!

18. joyvdh

joyvdh Lid

2 jan 2013
    47
    0
    0
    werkt bij vero moda
    veenendaal
    hebben ondertussen voor een naam gekozen, Heavenly zit er niet in haha.

19. Jax

Jax Lid

5 dec 2012
    79
    4
    8
    NULL
    NULL
    Nou je bent iig besluitvaardiger dan ik. ;) bijna op de helft en nog zoveel opties open. Geniet van je zwangerschap! En laat je niet kisten door de vreemde en kwetsende opmerkingen die je nog gaat krijgen. Krijg ik ook nog na bijna 10 jaar, als ze ontdekken dat ik op m'n 15e zwanger was. Zwanger zijn is echt heel bijzonder, dus geniet!

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heel lelijk. Hoog Vogelaargehalte.

Deel Deze Pagina